"A" my name is...

A, my name is Anna, my husband's name is Aaron, we live in Anapolis, we sell apples.

C, my name is Casey and my husbands name is Curtis, we live in Cozumel & we sell cameras.

D my name is Dina, my husband's name is Dan, we live in Denver and we sell donkeys.

E, my name is Ella & my husbands name is Evan we live in Edgartown & we sell envelopes.

G, my name is Gina & my husbands name is George, we live in Georgia & we sell gates.

H my name is Holly, my husband's name is Harry, we live in Houston and we sell hairdryers.

I, my name is Iris and my husbands name is Ike we live in Illinois and we sell irons.

J : My name is Janis, my husbands name is James we live in Jersey and sell Junk....hehe

K - My name is Kari, my husband's name is Kevin, we live in Kelley's Island where we sell kites

L--my name is Lisa, my husband's name is Leo, we live in Lancaster and we sell Lollipops!

N, my name is Natalie & my husbands name is Nate we live in Nevada & we sell newspapers.

P, my name is Pearl & my husbands name is Patrick, we live in Paramus & we sell pancakes.

Q - My name is Quani, my husband's name is Quincy and we live in Quebec and sell Quickbooks Software

My name is Rebecca, my husband is called Robbie, We live in Robertsbridge (England), we sell Rain macks!!!

S my name is Steve my wife's name is Stephanie. We live in St. Petersburg and we sell steaks.

T, my name is Tara and my husbands name is Todd we live in Tortola and we sell tours.

Save Up to 30% on Rooms at Walt Disney World!

Save up to 30% on rooms at select Disney Resorts Collection hotels when you stay 5 consecutive nights or longer in late summer and early fall. Plus, enjoy other savings for shorter stays.This offer is valid for stays most nights from August 1 to October 11, 2025.
CLICK HERE

DIS Facebook DIS youtube DIS Instagram DIS Pinterest

Back