"A" my name is...

Hi, my name is Grace, my husband's name is Gary, we live in Greece, and sell green tea.

H--my name is Henrietta, my husband's name is Hans, we live in Honolulu and we sell hula hoops

My name is Ivana, my husbands name is Ivan and we live in Indiana and sell ice.

J, my name is Jill & my husbands name is Jed, we live in Jackson & we sell jam.

K, Hi my name is Kim my husband name is Kyle we live in Kansas and we sell Kites..

L, my name is Lara and my husbands name is Lance we live in Long Boat Key & we sell lounge chairs.

M, my name is Melissa, my husband's name is Mark, we live in Michigan and we sell mattresses.

/
N, my name is Natalie & my husbands name is Neil we live in New Hampshire & we sell noodles.

O, My name is Opal and my husband name is Oscar. We live in Oregon and we sell Ostriches.

P, my name is Paula & my husbands name is Patrick, we live in Panama City & we sell pancakes.

My name is Quinn, my husband's name is Quenten, we live in Queensland and we sell quails.

R, my name is Rebecca & my husbands name is Richard. We live in Rome & we sell ravioli.

T, my name is Tina, my husband's name is Trevor, we live in trafalgar square (London) and we sell tarten kilts!!

U, my name is Ursula, my husband's name is Unique, we live in Uganda, we sell umbrellas

V, my name is Violet, my husband's name is Vaughn, we live in Vermont and we sell violins.

W, my name is Wanda, my husband's name is William, we live in Washington, we sell washing machines.

Y, my name is Yvonne & my husbands name is Yogi, we live in Youngstown & we sell yo-yos.

Hi, my name is Zoe, my husband's name is Zane, we live in Zambia, and sell Zebra stripes.

Save Up to 30% on Rooms at Walt Disney World!

Save up to 30% on rooms at select Disney Resorts Collection hotels when you stay 5 consecutive nights or longer in late summer and early fall. Plus, enjoy other savings for shorter stays.This offer is valid for stays most nights from August 1 to October 11, 2025.
CLICK HERE

New Posts

DIS Facebook DIS youtube DIS Instagram DIS Pinterest

Back