"A" my name is...

P,my name is Pauline my DHs name is Paul and we live in Poland selling Poles.

Hi my name is Queenie, my hubby is Quinn and we live in Quebec and sell quilts

R, my name is Rachel, my husband's name is Randy, we live in Richmond, we sell rakes

S, my name is Sarah & my husbands name is Steve we live in Sanibel & we sell shells.

T, my name is Thomas my wife's name is Teresa we live in Tennessee and we sell tents

My name is Ursula, my husband's name is Uriah, we live in Utah and sell Ugli fruit.

V my name is Vicky & my husband's name is Victor, we live in Victoria where we sell victrolas.

W my name is Wilber, my wife's name is Wilma. We live in Williamsburg and we sell wine.

Skipping X

Y my name is Yvonne, my husbands name is Yory, we live in Yellowstone and we sell yams.

Z my name is Zack, my wife's name is Zoe. We live in Zimbabwe and we sell zippos.

A......
My name is Abigail, my husband is called Alfie. I live in Africa and I sell Avacados!!

B, my name is Bella & my husband's name is Brad, we live in Bangor & we sell boots.

C my name is Charles, my wife's name is Charlene. We live in Charlotte and we sell chimps.

D, my name is Diana & my husband's name is Doug we live in Denmark & we sell diamonds.

E my name is Elmer, my wife's name is Eliza. We live in Egypt and we sell everything. :laughing:

F, my name is Frannie & my husbands name is Frank we live in Florence & we sell flowers.

G, my name is George, my wife's name is Georgia. We live in Greece and we sell grease.

H, my name is Hannah & my husbands name is Hank, we live in Hawaii and we sell hammocks.

Save Up to 30% on Rooms at Walt Disney World!

Save up to 30% on rooms at select Disney Resorts Collection hotels when you stay 5 consecutive nights or longer in late summer and early fall. Plus, enjoy other savings for shorter stays.This offer is valid for stays most nights from August 1 to October 11, 2025.
CLICK HERE

DIS Facebook DIS youtube DIS Instagram DIS Pinterest

Back