"A" my name is...

Y, my name is Yvonne my husbands name is Yuri we live in Yellowstone and we sell yo-yos.:bored:

Z my name is Zorro my wife's name is Zoe, we live in Zimbabwe and we sell zebras

A, my name is Allie my husbands name is Alex we live in Aruba and we sell alligators.

C, my name is Cassie my husbands name is Claude we live in Carson & we sell candles.

E my name is Ernie, my wife's name is Ethel, we live in Ethiopia and we sell Eagles

F my name is Fernandina, my husband's name is Freddie, we live in Ft Lauderdale, and we sell fahitas.

G my name is Georgi, my husbands name is George. We live in Georgia & we sell geraniums.

H my name is Helena, my husband's name is Horatio. We live in Hawaii and we give hula lessons.

I my name is Ilene, my husband's name is Igor, we live in Illinois and we sell ice.

J my name is Jim, my brother's name is James, we live in Jamaica and we sell jam.

K my name is Kallie my husbands name is Kris we live in Killington and we sell ketchup.

L my name is Larry, my wife's name is Loretta, we live in Louisville and we sell logs

M, my name is Minnie my husbands name is Mickey we live where the magic is & we sell memories!

N, my name is Nancy, my husbands name is Nate, we live in Norway & we sell nicknacks!

o, my name is Olga, my husband's name is Oswald, we live in Ontario and we sell oranges.

P, my name is Pattie, my husband's name is Pete, we live in Poughkeepsie and we sell piranhas.

Q, My name is Quinn and my Husbands name is Quinton, We live in Quincy and we sell Quesadillas..

R, my name is Roberta my husbands name is Rob we live in Rio and we sell rakes.

New Posts

Save Up to 30% on Rooms at Walt Disney World!

Save up to 30% on rooms at select Disney Resorts Collection hotels when you stay 5 consecutive nights or longer in late summer and early fall. Plus, enjoy other savings for shorter stays.This offer is valid for stays most nights from August 1 to October 11, 2025.
CLICK HERE

DIS Facebook DIS youtube DIS Instagram DIS Pinterest

Back