Thread For Bored Teens.

Mm Goldfishies are goooood. . . so is diet coke dang now I want a Jones

I miss my sweetie

I love my Season 1 Nip/Tuck DVD's I'm so special!!!!!

I got new jeans that fit my big J-Lo butt. Can't wait for the comments to start up again. Wooo go me and my butt haha

Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored.

Not here for me then Monorail Dude? ;)

I have my first day off work in 2 weeks. To celebrate, I'm spending all my wages. Wooh!!

Is there a greater film made in the last 10 years than School Of Rock? I think not.

Hahaha I LOVED Laurence!!!! "I'm not cool enough" oh that kid made me laugh. I've been awake since 4 in the morning. =/

Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored. Bored.

:teeth: :teeth: :wave2: Hey Kev!!!!(Can I call you Kev??) :teeth:

he...how did you spell it.....reserrected it. :teeth:

For him though....not me.....oh my god I look so different as I did at easter. Wow when I'm bored I come out with the most random things ::yes:: :teeth:

Originally posted by MonorailDude
Sure, call me Kev.

Ressurected.:teeth:

Haha cool! I have no nicknames...Caroline is just one big stupid name. That's why everyone around here calls me Carebear. Well, not everyone, but my good friends. :teeth:

Ressurected. Okay. I got it!! ;) :teeth: Until I next try to spell it, that is ::yes:: ;) :teeth: :teeth:

Originally posted by MonorailDude
How about Car or Care

LoL Car.....a few of my *real life* friends DO call me Care, though. ::yes:: I hate when people try to call me Carrie :headache: ew! ::yes::

But...call me whatever :teeth:

I'm so bored I'm gonna listen to some music.
speakers565.gif
8.gif

I'm so0o0 bored and my head is killing me!!!!!!!!MAYBE I'LL TAKE A WALK?!?!

I'VE RIDDEN THE TOWER OF TERROR MORE THAN YOUUUUU..

*snaps out of it*

I...kinda go crazy when I'm bored.Even though I'm crazy already :crazy:

:bored:

I can't wait til i go to disney!!!

Space Mountain Rocks!

We're all so close to disney. Pretty much the same time.

New Posts

Disney Vacation Planning. Free. Done for You.
Our Authorized Disney Vacation Planners are here to provide personalized, expert advice, answer every question, and uncover the best discounts. Let Dreams Unlimited Travel take care of all the details, so you can sit back, relax, and enjoy a stress-free vacation.
Start Your Disney Vacation
Disney EarMarked Producer

DIS Facebook DIS youtube DIS Instagram DIS Pinterest DIS Tiktok DIS Twitter

Add as a preferred source on Google

Back
Top Bottom