Ils ont couché me suis mon qui enfance

nain_de_jardin

Earning My Ears
Vous savez ces regarder drôle Minnie, Mickey, Goffie, l'etc. ... Mon ami et j'ai eu une race pour voir que qui pourrait recevoir le plus d'autographes. Durning la race que je suis demandé comment est venue j'ai tourné le coin il y avait un mickey et j'ai eu seulement l'a passé de 10 minutes il y a sur une partie différente du parc. Alors il m'a frappé. Ces gars sont faux! J'étais si dissapointed. Est-ce que cela jamais est arrivé à vous? :bounce:

It was part of the magic!!!! Yeah, @ first I was a little disappointed, but they did not "LIE" they just "PRETENDED". You NEVER get too old to be part of the magic. You can still pretend they are real, just forget you ever found out! After all, isn't Disney all about "being a kid again?" :p Don't be upset!! :sunny:

Receive up to $1,000 in Onboard Credit and a Gift Basket!
That’s right — when you book your Disney Cruise with Dreams Unlimited Travel, you’ll receive incredible shipboard credits to spend during your vacation!
CLICK HERE

DIS Facebook DIS youtube DIS Instagram DIS Pinterest DIS Tiktok DIS Twitter DIS Bluesky

Back
Top Bottom