L LostGirls Mouseketeer Joined Mar 27, 2004 Messages 302 Jul 9, 2004 #1 Where did mine go? Did everyone's disappear? Do I need to re-do it to get it back?
videogal1 DIS Veteran Joined Jul 22, 2003 Messages 3,144 Jul 9, 2004 #2 Originally posted by LostGirls Where did mine go? Did everyone's disappear? Do I need to re-do it to get it back? Click to expand... The sigs and clocks are down for maintenance, I hear...Will return soon.
Originally posted by LostGirls Where did mine go? Did everyone's disappear? Do I need to re-do it to get it back? Click to expand... The sigs and clocks are down for maintenance, I hear...Will return soon.
nzdisneymom DIS Veteran Joined Sep 27, 2003 Messages 6,094 Jul 9, 2004 #3 I noticed, though, that if you preview your reply before hitting submit, you can get a peek at your own countdown clock! We have 252 days to go...
I noticed, though, that if you preview your reply before hitting submit, you can get a peek at your own countdown clock! We have 252 days to go...
J Jennifer Coghlan Mouseketeer Joined Apr 2, 2004 Messages 78 Jul 11, 2004 #5 How can I get one of those way cool countdown clocks? Thanks!