clipart too big?

Discussion in 'Technical Support' started by KimRaye, Jul 11, 2001.

  1. KimRaye

    KimRaye <font color=navy><b>DIS Sponsor*Silver</b><br><fon

    Joined:
    Apr 29, 2001
    Messages:
    14,049
    Can someone tell me if this is too big by board's guidelines? Thanks, Kim
     
  2. BambiTamby

    BambiTamby DIS Veteran

    Joined:
    Jul 1, 2000
    Messages:
    2,663
    Yep! Your Disney logo is way too wide!:(

    Let me help you!
     
  3. BambiTamby

    BambiTamby DIS Veteran

    Joined:
    Jul 1, 2000
    Messages:
    2,663
    [​IMG]

    Here ya go!
    Less pixels and bytes!;)
     
  4. Avatar

    Advertisement


    to hide this advert.
  5. KimRaye

    KimRaye <font color=navy><b>DIS Sponsor*Silver</b><br><fon

    Joined:
    Apr 29, 2001
    Messages:
    14,049
    Ooooh, please don't tell Dan but, I like yours better. Gotta go fix again! Thank you SOOOOO Much!!!!

    Kim;)
     
  6. BambiTamby

    BambiTamby DIS Veteran

    Joined:
    Jul 1, 2000
    Messages:
    2,663
    I know! I don't know why his is so much smaller???:rolleyes:
     
  7. KimRaye

    KimRaye <font color=navy><b>DIS Sponsor*Silver</b><br><fon

    Joined:
    Apr 29, 2001
    Messages:
    14,049
    Oh, BT, will this be ok as a combo? Thanks, again!
     
  8. BambiTamby

    BambiTamby DIS Veteran

    Joined:
    Jul 1, 2000
    Messages:
    2,663
    Looks good!
     
  9. KimRaye

    KimRaye <font color=navy><b>DIS Sponsor*Silver</b><br><fon

    Joined:
    Apr 29, 2001
    Messages:
    14,049
    No, I was still fixing! How's this?
     
  10. BambiTamby

    BambiTamby DIS Veteran

    Joined:
    Jul 1, 2000
    Messages:
    2,663
    YOu want it transparent?
     
  11. KimRaye

    KimRaye <font color=navy><b>DIS Sponsor*Silver</b><br><fon

    Joined:
    Apr 29, 2001
    Messages:
    14,049
    With your sized clipart, the embroidered effect, IMO, comes out better! Thanks! Sorry to be a pain in the Dupa! LOL

    Kim;)
     
  12. BambiTamby

    BambiTamby DIS Veteran

    Joined:
    Jul 1, 2000
    Messages:
    2,663
    Embroidered ???:confused:
     
  13. KimRaye

    KimRaye <font color=navy><b>DIS Sponsor*Silver</b><br><fon

    Joined:
    Apr 29, 2001
    Messages:
    14,049
    Man, you are SOOOO FAST, BT! (Not referring to your reputation, mind you!) LOL
     
  14. KimRaye

    KimRaye <font color=navy><b>DIS Sponsor*Silver</b><br><fon

    Joined:
    Apr 29, 2001
    Messages:
    14,049
    Sorry, yeah, I have a hat I bought at the studios last month with this logo embroidered on it! It's just gorgeous! I don't even wear hats but I had to buy it. It's really nice. I think since the hat is also white, I may leave it this way but, I'll go back to the CB and re-look and Dan's other pic! You're the greatest!
     
  15. BambiTamby

    BambiTamby DIS Veteran

    Joined:
    Jul 1, 2000
    Messages:
    2,663
    WHOA !!!! KIM!!!:p

    Settle down there!;)
     
  16. BambiTamby

    BambiTamby DIS Veteran

    Joined:
    Jul 1, 2000
    Messages:
    2,663
    Let me know if you need anything before I leave for WDW this next Monday!
     
  17. KimRaye

    KimRaye <font color=navy><b>DIS Sponsor*Silver</b><br><fon

    Joined:
    Apr 29, 2001
    Messages:
    14,049
    Me??? LOL

    You're the speedy poster, here!;)
     
  18. KimRaye

    KimRaye <font color=navy><b>DIS Sponsor*Silver</b><br><fon

    Joined:
    Apr 29, 2001
    Messages:
    14,049
    BT, I think I would prefer the transparent one, with no background. It looks cleaner(?). How DO YOU DO THIS?? :confused: :rolleyes:
     
  19. BambiTamby

    BambiTamby DIS Veteran

    Joined:
    Jul 1, 2000
    Messages:
    2,663
    Gimme a minute!;)
     
  20. BambiTamby

    BambiTamby DIS Veteran

    Joined:
    Jul 1, 2000
    Messages:
    2,663
  21. BambiTamby

    BambiTamby DIS Veteran

    Joined:
    Jul 1, 2000
    Messages:
    2,663
    [​IMG] checking...;)
     

Share This Page