Amazing Race!

Discussion in 'Community Board' started by java, Sep 28, 2013.

  1. java

    java <font color=darkorchid>I am embracing the Turkey B

    Joined:
    Jan 18, 2005
    Messages:
    20,479
    Just a friendly reminder that it's on starting tomorrow! It's been a long wait. One of our favorite family shows. So anyone else excited.
     
  2. Avatar

    Google AdSense Guest Advertisement


    to hide this advert.
  3. Uncle Remus

    Uncle Remus Raconteur / can't name 'em Jeb

    Joined:
    Jul 23, 2006
    Messages:
    12,794
    Love this show, especially the travel parts around the world seeing the various cultures and games for the players, but this show never starts on time so we're out, not going to even try to watch it.
     
  4. ckmommy

    ckmommy <font color=990099>San Antonio brings out the roma

    Joined:
    Jan 4, 2002
    Messages:
    1,380
    Yay!! We are already planning our night around this. Remember to set your DVR to record at least 1 hour--better 2 hours--later than the scheduled ending time. It is football (er, running late) time!! It is our one show we watch as a family every season!!
     
  5. minniebeth

    minniebeth <font color=green>I count on y'all to keep me up t

    Joined:
    Feb 3, 2006
    Messages:
    8,080
    FAVORITE!!! Bittersweet this season, DS always watched with us, and now is away at college. Will make me miss him for sure, but we love it!
     
  6. CaliBear

    CaliBear DIS Veteran

    Joined:
    Mar 23, 2012
    Messages:
    1,237
    Love this show so much. Can't wait!
     
  7. Debbie

    Debbie DIScovering DIS magic-missing my colours

    Joined:
    Jun 28, 2000
    Messages:
    4,869
    I'm in! While we in Canada can never watch the videos that CBS posts on FB, we are never delayed! :thumbsup2 In fact, there are times when we get it an hour ahead, due to CTV programming.:goodvibes We just recently finished our first Amazing Race, Canada, so I've only been AR free for a couple of weeks. :love: my Amazing Race!
     
  8. anniemae

    anniemae Either she is eating a delicious

    Joined:
    Jul 31, 2007
    Messages:
    3,919
    I love it, but I hate that it is always delayed because of football. Sometimes it's delayed an hour! I watch Walking Dead at 9:00 (starts next week!) so if AR is delayed, I don't watch it.
     
  9. Disneylover99

    Disneylover99 DIS Veteran

    Joined:
    Jul 17, 2012
    Messages:
    11,528
    I haven't watched AR in years, but this summer we watched AR Canada. My kids loved it! So we're in for tonight. :thumbsup2
     
  10. SadieDog

    SadieDog <font color=red>Minds are like parachutes, they on

    Joined:
    May 17, 2006
    Messages:
    7,151
    Thanks for the reminder. I'll be watching. :goodvibes
     
  11. lisaviolet

    lisaviolet Happy DVC Owner

    Joined:
    Jul 9, 2002
    Messages:
    10,002
    At first, I was disappointed to hear that AR Canada was not going abroad. But I LOVED it. :thumbsup2

    And I'm totally - annoyingly - rather disappointedly :rotfl2: - weirdly attracted to the winner. :lmao::rotfl::lmao: And it bothers the crap out of me. :lmao:
     
  12. lolainkent

    lolainkent Mouseketeer

    Joined:
    Jun 22, 2013
    Messages:
    239
    My favourite show! I love when they go places I've been and I love when they go to obscure places I can put on my "where to go" list.

    TAR Canada was WAY better than I thought it would be!
     
  13. Disneylover99

    Disneylover99 DIS Veteran

    Joined:
    Jul 17, 2012
    Messages:
    11,528
    Really???? the father or son??? I so wanted Hal and Joanne or Jet and Dave to win.
     
  14. Debbie

    Debbie DIScovering DIS magic-missing my colours

    Joined:
    Jun 28, 2000
    Messages:
    4,869
    Same question! They were not my pick at all. I had the same as Disneylover99. Sooooooo disappointed when Jet and Dave were eliminated. I knew when Tim Sr. went in that he wouldn't take long with that final task. There was a time when those flags and flowers were taught in school. Now, while they are taught, they aren't drilled the way they were in the old days. Gotta see if there is anything on the mat tonight that we should be watching!
     
  15. travelbug24

    travelbug24 Searches for Hidden Mickey's in carbonated beverag

    Joined:
    May 1, 2001
    Messages:
    1,361
    So excited, two more hours.:yay:
     
  16. Nohal

    Nohal DIS Veteran

    Joined:
    Sep 28, 2008
    Messages:
    2,155
    Looking forward to the new season!:)
     
  17. lisaviolet

    lisaviolet Happy DVC Owner

    Joined:
    Jul 9, 2002
    Messages:
    10,002
    I did not want them to win. I was with you both with Jet and Dave.

    I said weirdly and disappointedly attracted. :rotfl2: Not behind them to win. ;) AT ALL.


    Ummm, the father. :lmao: I can hardly type it - he's so obnoxious. He just has this je ne sais quoi.
     
  18. daemom

    daemom DIS Veteran

    Joined:
    Apr 13, 2005
    Messages:
    826
    I'm watching!! :yay: I don't know which I'm happier about--that Amazing Race is on tonight OR that it looks like it's starting on time!! :dance3:
     
  19. erincon23

    erincon23 <font color=blue>Everyone must have gotten a life

    Joined:
    Sep 25, 2008
    Messages:
    2,702
    Can't start on time - football game went 20 minutes late. If you're a Facebook person, "like" AR on FB and they send out notices about when it's scheduled to begin. Probably Twitter too.
     
  20. onelilspark

    onelilspark DIS Veteran

    Joined:
    Oct 23, 2008
    Messages:
    7,171
    So excited!! Love this show :hyper:

    Did she say her son's name is Spidey?!
     
  21. Disneylover99

    Disneylover99 DIS Veteran

    Joined:
    Jul 17, 2012
    Messages:
    11,528
    You are cracking me up! :lmao: You are right. He was full of himself. Although I will admit, he's a good looking man.
     

Share This Page