Supercallifragilistic-ADR'sApproachUs! May '09 PTR *Trip Report has Begun! Pg. 208*

Discussion in 'Completed Trip Reports' started by Lady Lallie, Nov 9, 2008.

  1. Lady Lallie

    Lady Lallie DIS Veteran

    Joined:
    Apr 7, 2008
    Messages:
    18,583
    4 Days!
    4 Days!
    4 Days!
    4 Days!

    I am so excited!! Yayayayayaya!

    [​IMG]
    This is a horrible picture but you get the idea.

    Since I have blah Tuna for lunch today, I am going to torture myself with some Disney food pics. I am sure I have posted more than 1/2 of these before, just pretend they are new. ;)

    [​IMG]
    Flatbread from Pop.

    [​IMG]
    Crystal Palace.

    [​IMG]
    Pastry Yumminess from Roaring Fork.

    [​IMG]
    Eggrolls from China.

    [​IMG]
    Gelato from Italy.

    [​IMG]
    I think it was Turkey and Brie sandwich from Roaring Fork.

    [​IMG]
    Chicken Alfredo from Pop.

    [​IMG]
    You can never admire Salmon Polenta too many times!

    [​IMG]
    Shrimp Cocktail from Coral Reef.

    [​IMG]
    I can't wait to eat a Disney Burger!!!!!!!
     
  2. Avatar

    Google AdSense Guest Advertisement


    to hide this advert.
  3. princess&her4princes

    princess&her4princes DIS Veteran

    Joined:
    Mar 16, 2008
    Messages:
    4,035
    MMMMM.....lunchtime!!popcorn:: LOL!!:lmao:
     
  4. MinnieNurse

    MinnieNurse DIS Veteran

    Joined:
    Mar 25, 2006
    Messages:
    1,756
    Yeah, me either. Oh well I have been called worse than nerdy! I will get over it. :lmao:
     
  5. MinnieNurse

    MinnieNurse DIS Veteran

    Joined:
    Mar 25, 2006
    Messages:
    1,756
    Food porn.:eek:

    I am going to lunch with a friend today, but have about 45 minutes to go. Im so hungry now after seeing those pictures, I will take one of everything please!!
     
  6. jenjolt

    jenjolt Loves All Things Disney!

    Joined:
    Sep 16, 2008
    Messages:
    8,160
    Okay I'm sorry I said that wearing backpacks is nerdy...I blame Prince Phillip he laughs at my Disney Backpack and all that goes into it and how much time is spent making sure that bag is set...so I'm the only nerd wearing a backpack...but its more because I'm a big nerd not the wearing the backpack part LOL
     
  7. cjackearl

    cjackearl DIS Veteran

    Joined:
    Feb 15, 2008
    Messages:
    1,909
    Oh my heck, that all looks so yummy! Time for lunch!
     
  8. Lady Lallie

    Lady Lallie DIS Veteran

    Joined:
    Apr 7, 2008
    Messages:
    18,583
    Yeah, my tuna just didn't cut it. :rotfl:

    Oh...me too! :lmao:

    Sure, coming right up!

    :laughing: Oh husbands! If they only understood the care that goes into a park bag. :rolleyes:

    I just had mine, too bad Disney doesn't deliver. :rotfl2:
     
  9. pooh'smate

    pooh'smate <font color=royalblue>My ticker is actually a day

    Joined:
    Jan 22, 2005
    Messages:
    2,921
    Your food porn looks yummy!!!! Now I am hungry and my sandwich isn't cutting it.
     
  10. ougrad86

    ougrad86 OU Sooners Football Fan!

    Joined:
    Jun 11, 2005
    Messages:
    1,313
    I'm sitting here eating diet soup...it ain't making it against Disney food...only 4 more days!!! I'll get excited for you now since I'm not leaving for months yet:yay::banana::cool1:.
     
  11. carissanboys

    carissanboys DIS Veteran

    Joined:
    Jan 23, 2004
    Messages:
    7,248
    The food all looks so yummy! Where is the salmon polenta from?

    You're so close!! 4 days!! :cool1: :cool1: :cool1:
     
  12. Roxychica7

    Roxychica7 DIS Veteran

    Joined:
    Jun 14, 2008
    Messages:
    1,711
    LL! I think I forgot to ask you again for your polenta recipe!
    Blake and I both love the chicken alfredo and bread..SO good! And those pastries look SO yummy! I think I'm going to have to eat lunch now..
     
  13. IluvXU

    IluvXU DIS Veteran

    Joined:
    Jan 22, 2005
    Messages:
    3,472
    Thanks LL.... I realized there was a link last night on your siggie! I will follow along for sure!

    4 Days!
     
  14. MEK

    MEK DIS Veteran

    Joined:
    May 8, 2005
    Messages:
    19,656
    You are so NOT a nerd, but I'm not sure if I will ever forgive you from ended your TR prematurely. Hopefully you will start back up again when you get back from this trip! (hint hint) :thumbsup2
     
  15. julezdisney

    julezdisney Boo to the b!

    Joined:
    Mar 7, 2008
    Messages:
    2,353
    Thanks LL! I am now:

    #1- STARVING!

    #2- SOOOOOOOOOOO excited for the first time on the dining plan!!!

    #3- Convinced I need to try one of these famous "Disney" burgers that everyone raves about!
     
  16. Lady Lallie

    Lady Lallie DIS Veteran

    Joined:
    Apr 7, 2008
    Messages:
    18,583
    I know the feeling. The food porn I posted today FORCED me to stop at Dairy Queen on the way home. :rolleyes1

    Thanks for getting excited for me. I am so ready to go. This week seems like it's going to take foooorrrreeeevvvvveeeeeerrrr.

    The salmon polenta is from Hollywood Brown Derby. :lovestruc

    I have the recipe, I just need to type it out. After my trip, I promise!

    Yay for following along! I am really excited that I can twitter from Disney. I think it will be fun.

    I have faith that she will finish it! :thumbsup2

    You will looooove the Dining plan. The burgers are just so yummy!
     
  17. NotSoEvilStepmother

    NotSoEvilStepmother *Not a real stepmother*

    Joined:
    Jul 3, 2008
    Messages:
    445
    LL, I'm so excited for you. Only 4 days! :banana::banana::banana: Seriously, I'll be sitting through my math finals on Thursday, thinking "OMG. LL is gonna be in the World this time tomorrow."

    Don't you just love the anticipation (not the stress :headache:) leading up to a Disney trip? :cloud9:
     
  18. 2xcited2sleep

    2xcited2sleep DIS Veteran

    Joined:
    Jan 5, 2008
    Messages:
    7,365
    My dinner was completely inadequate. :sad2: I am SO hungry still. And only Disney food will suffice. In particular a Disney burger. Or Cobb Salad. Or Dole Whip. Or a :mickeybar .

    :rolleyes1

    Remind me - what will your first Disney meal be?

    4 days!!!! :yay::yay::yay::yay:
     
  19. Charleston Princess

    Charleston Princess DIS Veteran

    Joined:
    Jan 28, 2008
    Messages:
    21,556
    Mmmmm, yummy Disney food porn -- including the delectable Dole Whip!!! Everytime I look at your pics of the day, my excitement level ratchets up a little bit! :thumbsup2
     
  20. princess&her4princes

    princess&her4princes DIS Veteran

    Joined:
    Mar 16, 2008
    Messages:
    4,035
    You had DQ tonight? SOOOO jealous!! We dont have one in Plymouth!! Or anywhere close:sad2:.....no fair, you get DQ and Disney in one week and here I sit!!!:lmao:
     
  21. Lady Lallie

    Lady Lallie DIS Veteran

    Joined:
    Apr 7, 2008
    Messages:
    18,583
    I do love the anticipation but I am so ready to BE there. :woohoo:

    Our first Disney meal will be....LES CHEFS with REMY. Yay! I am so excited.

    Yay for excitement! I have to be honest, I don't think I will be partaking in a Dole Whip but how knows, I might change my mind.

    I did have DQ. It was yummy. Sorry! You can come visit me and we'll go to DQ. :rotfl:

    ****************************************************

    I have been secretly hoping my PTR would hit page 200 before I left, and I think we might just make it! :rotfl:

    I just finished watching Dancing with the Stars, GO SHAWN & MARK! I am debating about staying up and watching the One Tree Hill season finale or going to bed and watching a Disney movie. Decisions, Decisions. Oh goodness, One Tree Hill is 3 minutes in and I'm already teary. I am going to bed to dream Disney Dreams. I don't need this emotional upheaval before bed like I did with Grey's on Thursday. :rotfl:

    4 More Sleeps! Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :dance3:
     

Share This Page