Omg Somebody Offer On My Yellow Treasure Sofas They Are Annoying Me. Grrrrrr

Discussion in 'Virtual Traders Market' started by ChiaBob, Dec 16, 2005.

  1. ChiaBob

    ChiaBob ChiaBob

    Joined:
    Jul 23, 2005
    Messages:
    214
    offere on my RARE yellow treasure chest sofas
     
  2. Avatar

    Google AdSense Guest Advertisement


    to hide this advert.
  3. lab_girl

    lab_girl <img src=http://www.disboards.com/images/smilies/f

    Joined:
    Apr 18, 2005
    Messages:
    1,696
    What are you looking for?
     
  4. milkabum

    milkabum <font color=blue>This post brought to you by the l

    Joined:
    Sep 11, 2005
    Messages:
    4,091
    I'll trade anything for them!Please tell me what you want!
     
  5. ChiaBob

    ChiaBob ChiaBob

    Joined:
    Jul 23, 2005
    Messages:
    214
    HMMMMMM......got green flips or inferno? :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
     
  6. WildTiger

    WildTiger Vols, packers, and Ill. bball fan.

    Joined:
    Oct 6, 2005
    Messages:
    272
    how many do u have?? i will trade my seagull hat for them?? are they really worth inferno or green flips?? and is it really a tester item that only testers have?? plz post back on this
     
  7. ChiaBob

    ChiaBob ChiaBob

    Joined:
    Jul 23, 2005
    Messages:
    214
    Im 99.999999999999999% sure it was VERY VERY early beta
     
  8. RecklessPuppy

    RecklessPuppy Mouseketeer

    Joined:
    Aug 25, 2005
    Messages:
    79
    I will give a blue leota table for one of them...
     
  9. aengus

    aengus <font color=blue>Official Head VMK Cheerleader!</f Moderator

    Joined:
    Feb 27, 2005
    Messages:
    9,859
    i would give you 2 teleport magic and 2 snowman magic pins and a VIP code

    for 1 of those
     
  10. ChiaBob

    ChiaBob ChiaBob

    Joined:
    Jul 23, 2005
    Messages:
    214
    hmmm....maybe will u add 1 more teleport pin???

    i want to get 5 star
     
  11. aengus

    aengus <font color=blue>Official Head VMK Cheerleader!</f Moderator

    Joined:
    Feb 27, 2005
    Messages:
    9,859
    deal are you on right now?
     
  12. ChiaBob

    ChiaBob ChiaBob

    Joined:
    Jul 23, 2005
    Messages:
    214
    yes but 1 more ?

    can u also add 1 more snowman??


    i also want 5 star lol if u do ill throw in another good item
     
  13. aengus

    aengus <font color=blue>Official Head VMK Cheerleader!</f Moderator

    Joined:
    Feb 27, 2005
    Messages:
    9,859
    LOL ok where can i meet you and you can show me the other item or i would add that and drop the vip code if you want? its up to you.
     
  14. ChiaBob

    ChiaBob ChiaBob

    Joined:
    Jul 23, 2005
    Messages:
    214
    im in vellamints roonm
     
  15. ChiaBob

    ChiaBob ChiaBob

    Joined:
    Jul 23, 2005
    Messages:
    214
    the other item is ur choice of ace of spades quest carpet, mickey pumpkin or wanted poster
     

Share This Page