MY Naughty and Nice List.

Discussion in 'Teen Disney' started by MuNkY, Dec 24, 2005.

  1. MuNkY

    MuNkY Momma don't cry. I just wanna stay high.

    Joined:
    Aug 22, 2005
    Messages:
    5,560
    Forget santa. My list is the one that counts.

    Naughty
    Spear - How in the world did you get banned from a disney site?
    Andy - (see spear)
    Sarah - Didn't really do anything. Just left us for like, 2 months. :rolleyes:

    Nice
    Me - Do I need a reason?
    Morgan - Even with her zillions of names, she's cool.
    Soccercruiser - For bein the coolest mod ever. :teeth:
     
  2. AmoDolphin

    AmoDolphin <font color=3333CC>Future Marine Biologist<br><fon

    Joined:
    Dec 6, 2003
    Messages:
    4,280
    Do everybody else fall under "Unclassified"?
     
  3. goofyandplutoluver

    goofyandplutoluver <font color=deeppink> Pick <img src=http://photopo

    Joined:
    Mar 4, 2005
    Messages:
    10,157
    I guess i am on the "special" list
     
  4. Avatar

    Google AdSense Advertisement


    to hide this advert.
  5. Princess Ash

    Princess Ash <font color=deeppink>Disney Princess<br><font colo

    Joined:
    Feb 16, 2002
    Messages:
    4,026
    Yah...what's up with not including like...anybody else? :sad:
     
  6. ThinkTink510

    ThinkTink510 DIS Veteran

    Joined:
    May 6, 2004
    Messages:
    5,982
    no everyone else is in the middle. we are not naughty or nice ;)
     
  7. nightmareb4xmas

    nightmareb4xmas "If you leave you're leaving the best and then you

    Joined:
    Jun 13, 2005
    Messages:
    1,586
    gee thanks....lol

    Naughty
    MuNkY- Just cause...and because im on his naughty list...dunno why though, im SUCH an angel ;)
    goofyandplutoluver- cause i cant stand her ;)
    Spear- because he was rude and very annoying

    Nice
    EVERYONE BUT goofyplutoluver and MuNkY and Spear
     
  8. MuNkY

    MuNkY Momma don't cry. I just wanna stay high.

    Joined:
    Aug 22, 2005
    Messages:
    5,560
    Exactly.
     
  9. Princess Ash

    Princess Ash <font color=deeppink>Disney Princess<br><font colo

    Joined:
    Feb 16, 2002
    Messages:
    4,026
    You cheated... you used her quote! And you only said you had a naughty and nice list...not an inbetween list! Just saying ;) :rolleyes:
     
  10. MuNkY

    MuNkY Momma don't cry. I just wanna stay high.

    Joined:
    Aug 22, 2005
    Messages:
    5,560
    ???

    What? I used who's quote? What did I quote? And I never said I had an inbetween list, and I don't. It's just that the people who don't make it to the far good or far bad, are inbetween. :confused3

    I'm so confused.
     
  11. nightmareb4xmas

    nightmareb4xmas "If you leave you're leaving the best and then you

    Joined:
    Jun 13, 2005
    Messages:
    1,586
    ^^^^^^^^

    heres a better forrest gump quote..."Life is like a box of chocolates...."

    :rotfl:
    off subject, i know....
     
  12. MuNkY

    MuNkY Momma don't cry. I just wanna stay high.

    Joined:
    Aug 22, 2005
    Messages:
    5,560
    I like that one better because of how it comes in. Its just like, really quiet, then, "Sometimes, I guess there just arn't enough rocks". Plus the box of chocolates one is over-used.
     
  13. nightmareb4xmas

    nightmareb4xmas "If you leave you're leaving the best and then you

    Joined:
    Jun 13, 2005
    Messages:
    1,586
    true...
     
  14. TheBellhop

    TheBellhop <font color=purple>Get ready for a long post<br><f

    Joined:
    Jun 15, 2004
    Messages:
    4,663
    HOLY BEJEESUS KAYLA LIVES!!!!!!!!!!!!!!1111111111ELEVENELEVENONEONEONE!O
     
  15. U Just Got PUNKD

    U Just Got PUNKD Like roses we bloom, then die

    Joined:
    Nov 12, 2005
    Messages:
    1,910
    YAY I'm a one the nice! but I have to say your wrong about Sarah she's a angel :p
     
  16. nightmareb4xmas

    nightmareb4xmas "If you leave you're leaving the best and then you

    Joined:
    Jun 13, 2005
    Messages:
    1,586
    thank you, Morgan!!!!
     
  17. tinkerbell12

    tinkerbell12 If you can be my bodyguard, I can be your long los

    Joined:
    Aug 13, 2005
    Messages:
    8,168
    Yeah, really!
     
  18. Sparx

    Sparx DIS Veteran

    Joined:
    Jan 2, 2005
    Messages:
    27,163
    I'm not special. I feel unloved. :guilty:

    ;)
     
  19. MuNkY

    MuNkY Momma don't cry. I just wanna stay high.

    Joined:
    Aug 22, 2005
    Messages:
    5,560
    You made it on the "other" list. :)
     
  20. ThinkTink510

    ThinkTink510 DIS Veteran

    Joined:
    May 6, 2004
    Messages:
    5,982

    here's another boy to add to the naughty list! :earboy2: hey ryan
     
  21. U Just Got PUNKD

    U Just Got PUNKD Like roses we bloom, then die

    Joined:
    Nov 12, 2005
    Messages:
    1,910

    Don't feel that way you made my nice list so don't worry about that meany MuNkY haha sorry MuNkY
     

Share This Page