1. Follow the DIS on Instagram! www.instagram.com/the.dis

Dance for VMK quest!

Discussion in 'VMK Creations' started by Amber_Kait, Apr 17, 2008.

  1. Amber_Kait

    Amber_Kait Mouseketeer

    Joined:
    Feb 20, 2008
    Messages:
    462
    Okay, so i have made a quest where basically you go into several different rooms on VMK, and you just have to dance. :)
    It's that simple.
    There is two trivia questions, which are really easy and honestly not even a new player should miss. LOL. Well, if you don't know what a host is it could be hard i guess.. LOL
    Well yeah, i believe all you dissers will be able to finish it, so why don't you take a stop by?! :-)

    [​IMG]
    :banana: :banana:
     
  2. Avatar

    Google AdSense Guest Advertisement


    to hide this advert.
  3. CutieEm

    CutieEm I'm a Lion, RAWR ;)

    Joined:
    Mar 2, 2008
    Messages:
    1,713
    Awesome quest! Hehe.. I ONLY got 5 minutes.... :rolleyes1:
     
  4. Amber_Kait

    Amber_Kait Mouseketeer

    Joined:
    Feb 20, 2008
    Messages:
    462
    rotfl.
    well you were being slow. :rolleyes2
    eheheh :)
     
  5. CutieEm

    CutieEm I'm a Lion, RAWR ;)

    Joined:
    Mar 2, 2008
    Messages:
    1,713
  6. GoofyWaterCoaster

    GoofyWaterCoaster <font color=blue><marquee> Please stand clear of t

    Joined:
    Aug 21, 2007
    Messages:
    9,347
    Nice quest, but that GREEN BOX!

    Very nice prizes also
     
  7. Amber_Kait

    Amber_Kait Mouseketeer

    Joined:
    Feb 20, 2008
    Messages:
    462
    rotfl.
    omg green box; i still don't understand that.
    you're so confusing goofy :|
    LOL
     
  8. CutieEm

    CutieEm I'm a Lion, RAWR ;)

    Joined:
    Mar 2, 2008
    Messages:
    1,713
    LOL, green box?
     
  9. Amber_Kait

    Amber_Kait Mouseketeer

    Joined:
    Feb 20, 2008
    Messages:
    462
    goofyyy?
    rotfl
     
  10. GoofyWaterCoaster

    GoofyWaterCoaster <font color=blue><marquee> Please stand clear of t

    Joined:
    Aug 21, 2007
    Messages:
    9,347
    COME ON PEEPS! THE CLOTHES GREEN BOX!:rotfl:
     
  11. CutieEm

    CutieEm I'm a Lion, RAWR ;)

    Joined:
    Mar 2, 2008
    Messages:
    1,713
    HAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!













    I still don't get it :rotfl:
     
  12. GoofyWaterCoaster

    GoofyWaterCoaster <font color=blue><marquee> Please stand clear of t

    Joined:
    Aug 21, 2007
    Messages:
    9,347
    You know..
    when you click on clothes for the first time
     
  13. CutieEm

    CutieEm I'm a Lion, RAWR ;)

    Joined:
    Mar 2, 2008
    Messages:
    1,713
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


    LOL!! I get it now!
     
  14. Amber_Kait

    Amber_Kait Mouseketeer

    Joined:
    Feb 20, 2008
    Messages:
    462
    OH!!!
    i get it.
    ahahahahaha!


    oh btw; quest isn't open right now guys. i'm in ill's room lol :-)
     
  15. Pencopenco_Friends

    Pencopenco_Friends Earning My Ears

    Joined:
    Jun 29, 2008
    Messages:
    10
    Cool! I wish I came!
     
  16. GoofyWaterCoaster

    GoofyWaterCoaster <font color=blue><marquee> Please stand clear of t

    Joined:
    Aug 21, 2007
    Messages:
    9,347
    Please don't bump old threads
     

Share This Page