Disney Information Station Logo

Go Back   The DIS Discussion Forums - DISboards.com > Disney Trip Planning Forums > Teen Disney
Find Hotel Specials & DIScounts
 
facebooktwitterpinterestgoogle plusyoutubeDIS UpdatesDIS email updates
Register Chat FAQ Tickers Search Today's Posts Mark Forums Read





Reply
 
Thread Tools Rate Thread
Old 02-27-2013, 09:01 PM   #2311
grandfloluver
Laughter is timeless, imagination has no age, and dreams are forever.
 
grandfloluver's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Second star to the right~Tennessee
Posts: 10,825

Quote:
Originally Posted by MickeyisBeast

nooooope, and fergie announced she was pregnant this month...

and josh duhamel is 40 and julianne hough is 24! he doesn't look that old
OMG

I always thought that Julianne Hough was too pretty for Ryan Seacrest so every guy I see her with in a movie I'm like awwww that's so much better lol
__________________
Hannah~
faith. trust. pixie dust.
grandfloluver is offline   Reply With Quote
Old 02-27-2013, 09:04 PM   #2312
MickeyisBeast
Some people just don't understand what Mr. Tom Morrow meant to me
I think you need some ICE for that burn!
This is sooo Tinsel
 
MickeyisBeast's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: North Carolina
Posts: 37,291

are those feelings get them away from me


did you mean my life
__________________


1999-Day Trip // 2000-Day Trip // 2002-Day Trip // 2006-Offsite // 2008-Contemporary // 2009-All Star // 2009-Polynesian // 2009-POR
// 2010-Coronado // 2010-Pop Century // 2010-Grand Floridian // 2011-CBR+Polynesian // 2012-Pop Century // 2012-Contemporary


MickeyisBeast is offline   Reply With Quote
|
The DIS
Register to remove

Join Date: 1997
Location: Orlando, FL
Posts: 1,000,000
Old 02-27-2013, 09:05 PM   #2313
MickeyisBeast
Some people just don't understand what Mr. Tom Morrow meant to me
I think you need some ICE for that burn!
This is sooo Tinsel
 
MickeyisBeast's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: North Carolina
Posts: 37,291

Quote:
Originally Posted by grandfloluver View Post
OMG

I always thought that Julianne Hough was too pretty for Ryan Seacrest so every guy I see her with in a movie I'm like awwww that's so much better lol
i know right!
but hey, props to her, i mean seacrest is like a gazillion-aire so she's good to go
__________________


1999-Day Trip // 2000-Day Trip // 2002-Day Trip // 2006-Offsite // 2008-Contemporary // 2009-All Star // 2009-Polynesian // 2009-POR
// 2010-Coronado // 2010-Pop Century // 2010-Grand Floridian // 2011-CBR+Polynesian // 2012-Pop Century // 2012-Contemporary


MickeyisBeast is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2013, 08:48 PM   #2314
grandfloluver
Laughter is timeless, imagination has no age, and dreams are forever.
 
grandfloluver's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Second star to the right~Tennessee
Posts: 10,825

I am so ready for the weekend omg
__________________
Hannah~
faith. trust. pixie dust.
grandfloluver is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2013, 08:50 PM   #2315
grandfloluver
Laughter is timeless, imagination has no age, and dreams are forever.
 
grandfloluver's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Second star to the right~Tennessee
Posts: 10,825

And we didn't get out of school today bc everyone told us we would so our superintendent was like "this will teach you to not say crap in front of me!" So she made us go in the snow when we weren't supposed to just to show her power.

#schoollifesucks
__________________
Hannah~
faith. trust. pixie dust.
grandfloluver is offline   Reply With Quote
Old 03-01-2013, 05:00 PM   #2316
MickeyisBeast
Some people just don't understand what Mr. Tom Morrow meant to me
I think you need some ICE for that burn!
This is sooo Tinsel
 
MickeyisBeast's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: North Carolina
Posts: 37,291

haaaaappy birthday bieber!
__________________


1999-Day Trip // 2000-Day Trip // 2002-Day Trip // 2006-Offsite // 2008-Contemporary // 2009-All Star // 2009-Polynesian // 2009-POR
// 2010-Coronado // 2010-Pop Century // 2010-Grand Floridian // 2011-CBR+Polynesian // 2012-Pop Century // 2012-Contemporary


MickeyisBeast is offline   Reply With Quote
Old 03-01-2013, 05:03 PM   #2317
MickeyisBeast
Some people just don't understand what Mr. Tom Morrow meant to me
I think you need some ICE for that burn!
This is sooo Tinsel
 
MickeyisBeast's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: North Carolina
Posts: 37,291

january was zayn
february was harry
and now march is all five of them!

lol i love the 1D calendar.
__________________


1999-Day Trip // 2000-Day Trip // 2002-Day Trip // 2006-Offsite // 2008-Contemporary // 2009-All Star // 2009-Polynesian // 2009-POR
// 2010-Coronado // 2010-Pop Century // 2010-Grand Floridian // 2011-CBR+Polynesian // 2012-Pop Century // 2012-Contemporary


MickeyisBeast is offline   Reply With Quote
Old 03-01-2013, 06:01 PM   #2318
LondonUnderground
Please stand clear of the doors. Por favor manténganse alejado de las puertas.
I'm Team George Harrison!
phew, we are all good. its back
 
LondonUnderground's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: england
Posts: 22,003

i got my v festival ticket today i'm so excited ahhhhhhhhhhhhh
beyonce, calvin harris, two door cinema club, basement jaxx, dj fresh, of monsters and men

i'm so excited to see beyonce oooomg
__________________
eimear.
LondonUnderground is offline   Reply With Quote
Old 03-01-2013, 06:04 PM   #2319
LondonUnderground
Please stand clear of the doors. Por favor manténganse alejado de las puertas.
I'm Team George Harrison!
phew, we are all good. its back
 
LondonUnderground's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: england
Posts: 22,003

i think i'm getting my prom dress tomorrow woo
__________________
eimear.
LondonUnderground is offline   Reply With Quote
Old 03-01-2013, 06:28 PM   #2320
grandfloluver
Laughter is timeless, imagination has no age, and dreams are forever.
 
grandfloluver's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Second star to the right~Tennessee
Posts: 10,825

Quote:
Originally Posted by LondonUnderground
i think i'm getting my prom dress tomorrow woo
ahhh omg you have to show us!!
__________________
Hannah~
faith. trust. pixie dust.
grandfloluver is offline   Reply With Quote
Old 03-01-2013, 07:40 PM   #2321
MickeyisBeast
Some people just don't understand what Mr. Tom Morrow meant to me
I think you need some ICE for that burn!
This is sooo Tinsel
 
MickeyisBeast's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: North Carolina
Posts: 37,291

i'd post a picture of my dress but nah i'm keeping it a secret until prom
(lol jk i've shown so many people) butnotmydate
__________________


1999-Day Trip // 2000-Day Trip // 2002-Day Trip // 2006-Offsite // 2008-Contemporary // 2009-All Star // 2009-Polynesian // 2009-POR
// 2010-Coronado // 2010-Pop Century // 2010-Grand Floridian // 2011-CBR+Polynesian // 2012-Pop Century // 2012-Contemporary


MickeyisBeast is offline   Reply With Quote
Old 03-01-2013, 07:45 PM   #2322
MickeyisBeast
Some people just don't understand what Mr. Tom Morrow meant to me
I think you need some ICE for that burn!
This is sooo Tinsel
 
MickeyisBeast's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: North Carolina
Posts: 37,291



omg what i watched this one beauty gurus videos and look what happened now her picture is hannah's avvie and it's in my siggy what how

what is going on
__________________


1999-Day Trip // 2000-Day Trip // 2002-Day Trip // 2006-Offsite // 2008-Contemporary // 2009-All Star // 2009-Polynesian // 2009-POR
// 2010-Coronado // 2010-Pop Century // 2010-Grand Floridian // 2011-CBR+Polynesian // 2012-Pop Century // 2012-Contemporary


MickeyisBeast is offline   Reply With Quote
Old 03-01-2013, 07:56 PM   #2323
grandfloluver
Laughter is timeless, imagination has no age, and dreams are forever.
 
grandfloluver's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Second star to the right~Tennessee
Posts: 10,825

Quote:
Originally Posted by MickeyisBeast

omg what i watched this one beauty gurus videos and look what happened now her picture is hannah's avvie and it's in my siggy what how

what is going on
oh my gosh hahahahaha
__________________
Hannah~
faith. trust. pixie dust.
grandfloluver is offline   Reply With Quote
Old 03-01-2013, 08:29 PM   #2324
grandfloluver
Laughter is timeless, imagination has no age, and dreams are forever.
 
grandfloluver's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Second star to the right~Tennessee
Posts: 10,825

I look like crap in my prom dress picture so I don't show many people that aren't my closest friends haha no makeup and glasses aren't my most flattering look.
__________________
Hannah~
faith. trust. pixie dust.
grandfloluver is offline   Reply With Quote
Old 03-01-2013, 09:59 PM   #2325
carlandellie
DIS Veteran
 
carlandellie's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Location: reliving June 1st
Posts: 4,273

Quote:
Originally Posted by MickeyisBeast View Post


omg what i watched this one beauty gurus videos and look what happened now her picture is hannah's avvie and it's in my siggy what how

what is going on
She is everywhere
__________________

They don’t know how special you are They don’t know what you’ve done to my heart
They can say anything they want cause they don’t know about us
carlandellie is offline   Reply With Quote
Reply



Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

facebooktwitterpinterestgoogle plusyoutubeDIS Updates
GET OUR DIS UPDATES DELIVERED BY EMAIL



All times are GMT -5. The time now is 01:18 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 1997-2014, Werner Technologies, LLC. All Rights Reserved.