Disney Information Station Logo

Go Back   The DIS Discussion Forums - DISboards.com > Disney Trip Planning Forums > Teen Disney
Find Hotel Specials & DIScounts
 
facebooktwitterpinterestgoogle plusyoutubeDIS UpdatesDIS email updates
Register Chat FAQ Tickers Search Today's Posts Mark Forums Read





Closed Thread
 
Thread Tools Rate Thread
Old 07-27-2009, 01:45 PM   #751
imabrat

The stars in the sky illuminate below
 
imabrat's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Location: east coast.
Posts: 9,930

Thanks Julie, Steph, and Enchantress91! The only un-refreshing part was that I forgot my swim suit, so I just jumped in in my clothes lol!
__________________
LIVESTRONG
imabrat is offline  
Old 07-27-2009, 02:04 PM   #752
PigletGurl
I Piglet
Die Jedi Dogs! Oh what did I say?
Darth Parka
 
PigletGurl's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Location: Monstropolis
Posts: 8,958

Quote:
Originally Posted by disney100666 View Post

I got a new laptop, and the webcam has awesome features, like this. hahah. ignore the blue wristband, it was from the katy perry concert.

that is awesome.



Quote:
Originally Posted by imabrat View Post
cheesin it in the pool.


nice pool. =]


me in my awesome one-piece
__________________
PigletGurl is offline  
|
The DIS
Register to remove

Join Date: 1997
Location: Orlando, FL
Posts: 1,000,000
Old 07-27-2009, 02:41 PM   #753
KidGoofy
This
Loves Pierogies
Just remember VMK is still always watching you
i worship devan
 
KidGoofy's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: NJ
Posts: 8,684

Quote:
Originally Posted by Enchantress91 View Post
Everyone one here looks so good. I am going to post some pictures of my Junior Prom back in May.


First me picking out the dress


The back view


Me with my mom


Me with my date on the Lady Baltimore


Close up, my hair


Another one of me
Well Hello The Gorgeous...lol.jk Hey Im Tom...your very pretty though
__________________
OH CANADA! DCL TRIP 2012
KidGoofy is offline  
Old 07-27-2009, 03:03 PM   #754
JulielovesDisney
Hakuna Matata
I find any accent extremely hot
He's no boy. lol -wink wink
 
JulielovesDisney's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Joi-sey
Posts: 13,275

Quote:
Originally Posted by imabrat View Post
Thanks Julie, Steph, and Enchantress91! The only un-refreshing part was that I forgot my swim suit, so I just jumped in in my clothes lol!
I had to do that up at school. All my friends went to the pool one night, but I never brought my suit to school. So I just jumped in fulled clothed. It's quite an experience..lol
Quote:
Originally Posted by PigletGurl View Post

that is awesome.





nice pool. =]


me in my awesome one-piece
GORGEOUS WANDA!!
I love the bathing suit..and you're soooo tan!!
__________________
Dum spiro, spero
JulielovesDisney is offline  
Old 07-27-2009, 06:25 PM   #755
Fatphil32
THIS is why you're fatknees are so risqué
 
Fatphil32's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: B-Town
Posts: 1,263

Here's some of my favorites from the cruise haha..

me and my lover tony



me and my bff danielle



me and hollie and rachel



me and lexi dancing haha



me and hollie on the teen beach



me and my crew haha



me, tyler, and a double order of creme brulee

__________________
"He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life. " -- Muhammad Ali
Fatphil32 is offline  
Old 07-27-2009, 06:40 PM   #756
disney100666
you know you love me.
 
disney100666's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Location: Fenway Park.
Posts: 10,259

Quote:
Originally Posted by PigletGurl View Post

that is awesome.





nice pool. =]


me in my awesome one-piece
thank you !

your really pretty!
__________________
Bridget. (:
please don't be in love with someone else, please don't have somebody waiting on you...
disney100666 is offline  
Old 07-27-2009, 08:24 PM   #757
barfownz
Disneyland Cast Member
 
barfownz's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: California
Posts: 261

Ive been MIA. sorry guys haha.

__________________
barfownz is offline  
Old 07-27-2009, 08:53 PM   #758
PigletGurl
I Piglet
Die Jedi Dogs! Oh what did I say?
Darth Parka
 
PigletGurl's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Location: Monstropolis
Posts: 8,958

Quote:
Originally Posted by JulielovesDisney View Post
I had to do that up at school. All my friends went to the pool one night, but I never brought my suit to school. So I just jumped in fulled clothed. It's quite an experience..lol

GORGEOUS WANDA!!
I love the bathing suit..and you're soooo tan!!
thanks!! my tan is a work in progress haha

Quote:
Originally Posted by disney100666 View Post
thank you !

your really pretty!
aww thanks

Quote:
Originally Posted by barfownz View Post
Ive been MIA. sorry guys haha.

very cute, Shaun, love the glasses
__________________
PigletGurl is offline  
Old 07-27-2009, 09:25 PM   #759
SnowyJingleBells
I hate bananas... Dundundun...

I think I'm the only one here now...
 
Join Date: Nov 2005
Location: Somewhere, staring blankly at my computer screen.
Posts: 9,657

Quote:
Originally Posted by StitchfansJr View Post
Nicoleeeeeeeeeeeee! I love how your braces are so turquose-ish. It's really pretty. :D
Thankies Allie (:

---
Everyone is sooo pretty/handsome!
__________________

o
SnowyJingleBells is offline  
Old 07-27-2009, 09:40 PM   #760
DramaQueen
for the love of LEO!

You let go, and I'm, I'm 'onna have to jump in there after you
 
DramaQueen's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Location: Ontario,Canada
Posts: 5,687

everyone is amazingly gorgeous. would quote everyone but that would take up and entire page. must say though, enchantress91---your dress is beautiful! it looks amazing on you!


zis is me & my besty being ridiculous.

and again

not being ridiculous for once in our lives.

loves
__________________
DramaQueen is offline  
Old 07-27-2009, 10:50 PM   #761
Mrs.Musso
I only let those in who knock hard enough for me to hear
You are the reason I am the best I'll be - We The Kings
 
Mrs.Musso's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: in your imagination.
Posts: 1,256

Quote:
Originally Posted by PosessedEeyore View Post
haha i have so many skinny jeans ;D
my mum says my music is dark, and she wont let me listen in the car
hahaaa. Sophie, your music is dark. it originates from the devil. baha.
anywayyys, my mom loves my music, and knows the words to most everything. how weird.

edit: ahhh. im sorry, im forgetting this isnt the random thread. whoops.
__________________

ME+SOPHIE+VICTORIA+ALLISON=BEAST
IAMMRS.TAYLORMcBEAST.FEARME!
im goosed"omegle--HQ for creepers everywhere"
"I want a divorce from Mr.Musso immediately!"
Mrs.Musso is offline  
Old 07-27-2009, 10:54 PM   #762
Mrs.Musso
I only let those in who knock hard enough for me to hear
You are the reason I am the best I'll be - We The Kings
 
Mrs.Musso's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: in your imagination.
Posts: 1,256

Quote:
Originally Posted by StitchfansJr View Post
Well not IN Chicago, but close to it. XD
i was there saturday!
which is not very strange, considering i live so close, but that wouldhave been cool.
__________________

ME+SOPHIE+VICTORIA+ALLISON=BEAST
IAMMRS.TAYLORMcBEAST.FEARME!
im goosed"omegle--HQ for creepers everywhere"
"I want a divorce from Mr.Musso immediately!"
Mrs.Musso is offline  
Old 07-27-2009, 10:56 PM   #763
Mrs.Musso
I only let those in who knock hard enough for me to hear
You are the reason I am the best I'll be - We The Kings
 
Mrs.Musso's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: in your imagination.
Posts: 1,256

Quote:
Originally Posted by nevershoutlibby<3 View Post


i got new glassess :D. these are perscription. eeeek!.
AHH! glamour kills.
(JEALOUS)
__________________

ME+SOPHIE+VICTORIA+ALLISON=BEAST
IAMMRS.TAYLORMcBEAST.FEARME!
im goosed"omegle--HQ for creepers everywhere"
"I want a divorce from Mr.Musso immediately!"
Mrs.Musso is offline  
Old 07-27-2009, 11:09 PM   #764
Enchantress91
~I've been dreaming of a true love's kiss~
 
Enchantress91's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Enchantedville
Posts: 204

Quote:
Originally Posted by KidGoofy View Post
Well Hello The Gorgeous...lol.jk Hey Im Tom...your very pretty though
Thank You
__________________
" I've been dreaming of a true love's kiss "
Enchantress91 is offline  
Old 07-27-2009, 11:15 PM   #765
life of the party
hellokitty, target, and rachel= my life
LOVES spandex-y boy buttsbarney attack!
 
life of the party's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: neverland
Posts: 6,460

Wanda: pretty

John: look at you and all the ladiess
what were they thinking !?
haha , jkk .

Cassidy: Your so pretty!
Looks like your having a fun summer, unlike me D: haha

Enchantress91: Your so so pretty, and so is your dress!


bridgette: (please dont eat me if i spelled your name wrong D
haha omg your laptop is flyyy gurl p.s. kperry concert WAAH?! lucky!

Sonya : i heart that picc (:
your so cute !

Caitlin: your so pretty! and i LOVE the marilyn monroe plates!
__________________
Nothing can stay the same forever. What you have to remember is
that everything you do will one day add up to a specific, perfect you -
the you you were meant to be.
life of the party is offline  
Closed Thread



Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
thread Thread Starter Forum Replies Last Post
June, July, August PLANNING thread EEyorelover22 Countdowns and Live Reports 3920 06-10-2014 09:42 AM
The *NEW* SWAN & DOLPHIN RESORT Thread ~ April 2009 ~ Please read Post #1! MOM POPPINS Disney Resorts 3779 10-18-2010 03:49 PM
10/24/2009 Bash On the Boat (I'm with B.O.B.) - Thread 24 JLDSMD Disney Cruise Meets 3824 07-13-2009 08:45 PM
The New 2008 Beach Club and Yacht Club FAQs thread tete01830 Disney Resorts 3783 07-06-2009 08:27 AM
Show Your Face Thread soccercruiser87 Teen Disney 3242 07-02-2009 09:33 PM

facebooktwitterpinterestgoogle plusyoutubeDIS Updates
GET OUR DIS UPDATES DELIVERED BY EMAIL



All times are GMT -5. The time now is 06:27 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 1997-2014, Werner Technologies, LLC. All Rights Reserved.

You Rated this Thread: