Ths DIS is a great place to ask Disney Cruise Line questions and share tips.
Dreams Unlimited Travel - The official sponsor of the Disney Cruise Forums Dreams Unlimited Travel - the official sponsor of the Disney Cruise Forums  

Go Back   The DIS Discussion Forums - DISboards.com > Disney Cruise Line > Disney Cruise Line Forum > Disney Cruise Meets
Find Hotel Specials & DIScounts
 
facebooktwitterpinterestgoogle plusyoutubeDIS UpdatesDIS email updates
Register Chat FAQ Tickers Search Today's Posts Mark Forums Read



Reply
 
Thread Tools Rate Thread
Old 04-21-2009, 06:22 PM   #121
Tony94
DIS Veteran
 
Tony94's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,557

Pictures!!!!!!!!!!!!!!

We should all post our favorite pic of the magic and here is mine!







[IMG][/IMG]
__________________
Disney Magic 4 times '03, '05, '06, '09
Mariner of The Seas 2007
Wilderness Lodge March 2009
Disney Magic 2010!!!




Tony94 is offline   Reply With Quote
Old 04-21-2009, 06:25 PM   #122
Tony94
DIS Veteran
 
Tony94's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,557

lol i actually did it right!
__________________
Disney Magic 4 times '03, '05, '06, '09
Mariner of The Seas 2007
Wilderness Lodge March 2009
Disney Magic 2010!!!




Tony94 is offline   Reply With Quote
|
The DIS
Register to remove

Join Date: 1997
Location: Orlando, FL
Posts: 1,000,000
Old 04-21-2009, 06:29 PM   #123
SCtinkerbell
DIS Veteran
 
SCtinkerbell's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: South Carolina
Posts: 2,121

heyy ya'll. i feel left out so i'll reintroduce myself too. hey i'm Catherine i'm 14 now but i'll be turning 15 a week before the cruise. i live in fort mill, south carolina and i dance(tap, jazz, ballet, and pointe)

cruise: super excited! we're starting to book our excursions and i might parasail also

hey to all of ya'll!
__________________
☮.♥.disney ~ Catherine


Zeus: Hades! How are things in the Underworld?"
Hades: Eh, well, just fine. You know, a little dark, a little gloomy..eh ay! Fulla dead people..whaddya gonna do?

---
Hercules: You're right Phil. Dreams are for rookies.
Phil: No, no, no kid. Giving up is for rookies.
SCtinkerbell is offline   Reply With Quote
Old 04-21-2009, 06:33 PM   #124
♥disneygirl♥
Forever a Disney Princess ♥
 
♥disneygirl♥'s Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 2,239

Quote:
Originally Posted by Tony94 View Post
We booked the parasailing from 10:30 to 11:30 also, are your parents going? Right now we just booked for me. A race would be fun! Lets to a 2 mile race!!!
Tony: nope it's just me parasailing!
Catherine: you should book it too
__________________
Sam (:


♥disneygirl♥ is offline   Reply With Quote
Old 04-21-2009, 06:42 PM   #125
♥disneygirl♥
Forever a Disney Princess ♥
 
♥disneygirl♥'s Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 2,239

Quote:
Originally Posted by Tony94 View Post
We should all post our favorite pic of the magic and here is mine!
i decided i liked this one so much that i would post it

__________________
Sam (:


♥disneygirl♥ is offline   Reply With Quote
Old 04-21-2009, 06:51 PM   #126
Ramule
Cleveland Browns Fans
 
Ramule's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Location: Cincinnati
Posts: 240

nice pics! both of u! hey catherine!
hey did anyone take the cruise during the summer when the Flying Dutchman from pirates of the caribbean was at castaway cay???
__________________
Ramule is offline   Reply With Quote
Old 04-21-2009, 07:02 PM   #127
♥disneygirl♥
Forever a Disney Princess ♥
 
♥disneygirl♥'s Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 2,239

Quote:
Originally Posted by Ramule View Post
nice pics! both of u! hey catherine!
hey did anyone take the cruise during the summer when the Flying Dutchman from pirates of the caribbean was at castaway cay???
i thought that CC was the Dutchman's permanent home now...
i was there in Oct of 07 and it was there. or maybe i don't know what i'm talking about lol

oh, and thanks! :D
__________________
Sam (:



Last edited by ♥disneygirl♥; 04-21-2009 at 07:38 PM. Reason: typo :D
♥disneygirl♥ is offline   Reply With Quote
Old 04-21-2009, 07:41 PM   #128
Princess123
Cruising with the mouse in '09
 
Princess123's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 90

Quote:
Originally Posted by ♥disneygirl♥ View Post
i thought that CC was the Dutchman's permanent home now...
i was there in Oct of 07 and it was there. or maybe i don't know what i'm talking about lol

oh, and thanks! :D
I was there July 07 and it was there. It was cool I got some cool pics of both the ships together. I will have to post some...if I can figure it out. Well gtg algebra 2 homework. blah!
__________________
Band trip to Disney December 26, 2008
Disney Cruise July 18, 2009
Princess123 is offline   Reply With Quote
Old 04-21-2009, 07:42 PM   #129
Ramule
Cleveland Browns Fans
 
Ramule's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Location: Cincinnati
Posts: 240

oh haha ur probably right! my bad. its a sweet ship though lol!
__________________
Ramule is offline   Reply With Quote
Old 04-21-2009, 07:50 PM   #130
♥disneygirl♥
Forever a Disney Princess ♥
 
♥disneygirl♥'s Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 2,239

Quote:
Originally Posted by Ramule View Post
oh haha ur probably right! my bad. its a sweet ship though lol!
lol i know right! did you hear that maybe a 4th Pirates movie is on the way?
__________________
Sam (:


♥disneygirl♥ is offline   Reply With Quote
Old 04-21-2009, 08:27 PM   #131
Ramule
Cleveland Browns Fans
 
Ramule's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Location: Cincinnati
Posts: 240

My friends, you will quickly learn that I am THE EXPERT on all things pirates of the caribbean lol i have heard about the fourth movie and i know depp signed on to play jack sparrow and i believe geoffory rush signed on to play barbossa again. I know kiera knightly and orlando bloom will not be in the movie, and zac efron is set to be in it yep im obsessed lol arg!!!
__________________
Ramule is offline   Reply With Quote
Old 04-21-2009, 09:00 PM   #132
♥disneygirl♥
Forever a Disney Princess ♥
 
♥disneygirl♥'s Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 2,239

Quote:
Originally Posted by Ramule View Post
My friends, you will quickly learn that I am THE EXPERT on all things pirates of the caribbean lol i have heard about the fourth movie and i know depp signed on to play jack sparrow and i believe geoffory rush signed on to play barbossa again. I know kiera knightly and orlando bloom will not be in the movie, and zac efron is set to be in it yep im obsessed lol arg!!!
no kiera? no orlando? ZAC EFRON?? granted i can do without kiera...i never really liked her anyway, but no orlando? well, really it's johnny depp that makes the movies for me. if he wasn't in it i wouldn't know what to do with myself. at least he's still on board. but WHY would they put zac efron in there? what part could he possibly play! that's upsetting. i'll end up seeing it anyway though lol. because they're just that awesome in general. thanks for the info!
__________________
Sam (:


♥disneygirl♥ is offline   Reply With Quote
Old 04-21-2009, 09:21 PM   #133
Tony94
DIS Veteran
 
Tony94's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,557

eww!

Zac Efron! So fake!
__________________
Disney Magic 4 times '03, '05, '06, '09
Mariner of The Seas 2007
Wilderness Lodge March 2009
Disney Magic 2010!!!




Tony94 is offline   Reply With Quote
Old 04-21-2009, 10:04 PM   #134
Fatphil32
THIS is why you're fatknees are so risqué
 
Fatphil32's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: B-Town
Posts: 1,263

Quote:
Originally Posted by Ramule View Post
Hey sam! nice to meet u!

John, 4x400 is the greatest race ever right? do u know what ur personal record is?
I run the 400m dash and 4x400 so im thinking we all need to race right? :D haha
anyway, talk to u later ladies and gentlemen
haha i like the 4x400 better than 200 and 100, that's for sure. we actually had a meet tonight and i ended up doing 110 hurdles instead of the 4x400. idk what my PR is, but im guessing around 58ish? a race would be tight haha
__________________
"He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life. " -- Muhammad Ali
Fatphil32 is offline   Reply With Quote
Old 04-21-2009, 11:20 PM   #135
SCtinkerbell
DIS Veteran
 
SCtinkerbell's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: South Carolina
Posts: 2,121

Talking

Matt: wow. you are pretty much the expert i guess! POTC4 sounds awesome. isn't it about the Fountain of Youth.. Zac Efron is a little sketchy to me but Ok? and i can see why orlando and kiera are going to be there. Yes i think that Dutchman's permanent home is in CC but I was there right around the time if first got there and i got some great pics.

Sam: I mostly definitely think that I will be parasailing in CC. I am super duper excited and it'll be my first time parasailing and it sound like so much fun.

Tony: I can see what you mean about him being fake in all. he's just too perfect sometimes. Although his new movie with Matthew Perry(I love the show Friends if any of you have seen it. it's like my favorite) look pretty good and I have been told it is.

John: I attempted track wasn't my forte so I think I'll probably stick with dancing

Well it's like almost 11:30PM my time and my eyes are drooping from this long day. coffee would be nice so night
__________________
☮.♥.disney ~ Catherine


Zeus: Hades! How are things in the Underworld?"
Hades: Eh, well, just fine. You know, a little dark, a little gloomy..eh ay! Fulla dead people..whaddya gonna do?

---
Hercules: You're right Phil. Dreams are for rookies.
Phil: No, no, no kid. Giving up is for rookies.
SCtinkerbell is offline   Reply With Quote
Reply



Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

facebooktwitterpinterestgoogle plusyoutubeDIS Updates
GET OUR DIS UPDATES DELIVERED BY EMAIL



All times are GMT -5. The time now is 09:39 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.

Copyright © 1997-2014, Werner Technologies, LLC. All Rights Reserved.