PDA

View Full Version : Monorail Co-Pilot License


soccercruiser87
12-31-2005, 01:35 PM
so..who else has gotten a monorail co-pilot license? http://i2.photobucket.com/albums/y48/RHSfutbolplayer/monorail.jpg ..i drove in the front of the monorail 5 times this past vacation and it was so much fun. :teeth:

Babyjustrun
12-31-2005, 01:40 PM
Nope I didn't. Anytime we wanted to go in the front it was taken. But I see we were at Disney at the same time ^__^ (May 2005)

AllyGirlie
12-31-2005, 02:03 PM
I've been in front a couple of times and never got one. Oh well.

*EWooWDW*
12-31-2005, 03:04 PM
::raises hand::

Princess Ash
12-31-2005, 04:02 PM
:wave: Pick me! Pick me! :wave:
We have quite a few...one for each member of the family!!!
Once, we met a monorail driver...still remember his name...Doug...who was on the Weakest Link...remember that show?
FUN TIMES!

I miss my home! (WDW)

soccercruiser87
12-31-2005, 04:03 PM
:wave: Pick me! Pick me! :wave:
We have quite a few...one for each member of the family!!!
Once, we met a monorail driver...still remember his name...Doug...who was on the Weakest Link...remember that show?
FUN TIMES!

I miss my home! (WDW)

yup i remember lol, but WDW my home first :)

Princess Ash
12-31-2005, 04:37 PM
yup i remember lol, but WDW my home first :)

YOUR home first huh?

When was ur first trip? hmmm? 1998? Oh, sorry...I went in 1996 as my first trip! MY home first! ;) :rotfl:

soccercruiser87
12-31-2005, 04:45 PM
YOUR home first huh?

When was ur first trip? hmmm? 1998? Oh, sorry...I went in 1996 as my first trip! MY home first! ;) :rotfl:

i went in 1988, 1989, 1991, 1994, 1997...then 1998...it all doesnt fit in my signature :earboy2: but staying on topic here :)

Princess Ash
12-31-2005, 04:57 PM
i went in 1988, 1989, 1991, 1994, 1997...then 1998...it all doesnt fit in my signature :earboy2: but staying on topic here :)

Well...welll....weelll...
Pfffttt...u win...
Can I have a room in the GF? :)

Oh right...monorail licenses...ummmm...I got my first one when I was little and my mom wouldn't let me keep it cuz she was afraid that I would wreck it

CASTAWAYCAYCUTIE
12-31-2005, 05:02 PM
i have 2

PG Sweetie
12-31-2005, 06:05 PM
We have a bunch!!! I love the front it is so much fun and most of the driver's are awesome!!!

CheezDoodle
12-31-2005, 06:55 PM
I have a few of them somewhere. :wizard:

BrerLizzie
12-31-2005, 06:58 PM
I've been in the front a lot, but never gotten one. Bummer. Maybe I'll ask next time.

MuNkY
12-31-2005, 06:59 PM
We've never been in the front. Never wanted to.

MyHappyEnding_
12-31-2005, 07:00 PM
I've riden up in the front before....they didn't give me a copilot license though....gosh =(

Saxsoon
12-31-2005, 07:21 PM
Been up in the front at DLR a few times, but never got that. I was just there last week, and I miss my home too.

DCHSswimmer10
01-01-2006, 01:13 PM
I got to ride in the fron t of the monorail but I never got hte copilots license. :guilty:

Princess Ash
01-01-2006, 01:32 PM
For all of you people who have ridden in the front but haven't gotten one...you usually have to ask for them...we had to...they'll usually be more than happy to give you some (1 a person usually)

soccercruiser87
01-01-2006, 01:38 PM
For all of you people who have ridden in the front but haven't gotten one...you usually have to ask for them...we had to...they'll usually be more than happy to give you some (1 a person usually)

hm..i didnt have to ask :rolleyes:

Princess Ash
01-01-2006, 01:58 PM
hm..i didnt have to ask :rolleyes:

Maybe mine are more special than yours then! They're so EXCLUSIVE that we had to ask, :rotfl2: :rotfl: :rotfl2: riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiighhhhttt :rolleyes2

soccercruiser87
01-01-2006, 02:33 PM
Maybe mine are more special than yours then! They're so EXCLUSIVE that we had to ask, :rotfl2: :rotfl: :rotfl2: riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiighhhhttt :rolleyes2

maybe they are the same :goodvibes lol :earboy2: but either way...we both have a license from the monorail lol

PrincessJana
01-01-2006, 08:26 PM
I have one from september 05! I have only gotten to ride in the front once but it's awesome. I didn't have to ask for mine either. :p

Princess Ash
01-02-2006, 12:32 AM
Haha, fine fine, you guys win :)

soccercruiser87
01-02-2006, 10:29 AM
Haha, fine fine, you guys win :)

yes!! :goodvibes ...it just depends on the monorail driver :)

AmoDolphin
01-02-2006, 10:42 AM
I have been in the front, but I don't know where my license is...shows how great I am with keeping things together...