PDA

View Full Version : OWWWW!...no cant jump in ppl's disney pics&vids(check trip report!!!)


pocahontasgal87
09-09-2009, 12:41 PM
Hello and thank you for your time in coming to my very very early pre trip report. I know, its like 8 months away, but I fell like getting this trip report started.

So this is how is all started for us deciding to go to disney in May 2010.

(us eating dinner)

DF: Ok guys listen up, i got a propacision for you two
(me and DM look at my DF)
DF: We can go to WDW in May if you pay for your tickets and plane and I'll pay for the resort.
(myself: excited i was jumping from my seat and yes Im 22 yrs old and still act like a child sometimes)
DF: Only doing this because I want to take advantage of our $100
for plane(DF & DM went to Vegas and were delay for a day from going home so they got $100 for any flight and it expires june 2010)
Me: YAY!! ILL START SAVING NOWWWWWW
DM: I'll look on sites and my books.
Me: Me toooooooooo

So lately i been on here like alot! lol reading, watching vids, etc. hehehe i just love the world.

If my parents havent gotten their 100 dollars off then this would of never happen.

So please subscribe if u would love to hear more of our story throughout our 8 months: Our planning and whatother exciting things happen during our 8 months.

I plan to try to video a report as well and post them to youtube and will add photos along the way.

So again if u wanna join me on my 8 month journey then plz subscribe or else i will send monsters after u!!! lol jk

pocahontasgal87
09-10-2009, 01:12 PM
I like to take this time in this post to introduce and give a biography of myself and my parents who i will be traveling to the world with.

First i will start off with myself:)

My name is Danielle, I was born on March 6th, 1987. That makes me 22 yrs old if u didnt feel like figuring it out, lol. I am the youngest daughter to my parents Wayne and Diane. I have 2 older sistersJennifer and Lindsay, no brothers at all, funny thing is both my parents mostly had brothers, and my dad only had one sister. Both my sisters are happily marry, with my oldest who have 2 girls(Kaylee and Emily) and the 2nd oldest has one girl(Lilianna), again more girls start to continue. As for myself, I dnt have a boyfriend or husband, whatever happens happens i guess, its just taking its sweet old time....bahh lol.

Anyways my hobbies include.....well you knowDISNEY!, lol, also love photography/filming, video games, watching movies, traveling when i can, Im a huge roller coaster fan!, I also love TWLIGHT!!, hehehe, Im team switzerland(both edward and jacob) I cant choose, they are both incredibly sexy! lol. Computer of course since im always on here, lol. Im an animal lover, I have like 2 dogs, cat, 2 guinea pigs, my mom has a turtle, fish tank and another tank for her beta fish. I like getting out of the house and do stuff like shooting hoops, ride bike, bowling, mini golf, etc.

I know theres probably more stuff I like to do, i just cant think of it now, lol. I consider myself to be very quiet, I dno, lol i just cant really think of what to talk about, its easier if u start the convo, ask questions:) As for online chatting, its a different story, I can type forever and etc, teehee. But sometimes I will ask silly, goofy, kind and I always never tell a lie, i just feel its wrong to lie and have to tell the truth, lol.

Well I graduated from HS in 2005. I wasnt sure what i wanted to do, I wanted to be a vet tech in school but kinda back out cuz i thought it would be too depressing. Then after a yr, I decided to take the 2 yr program in the educational assistant program, working with the special needs. It was a good took yrs, I learn soo much from my teachers, peers and even my coop students. Tho after i graduated, i started looking for a job, had several interviews but no call backs:( So today, im still working at my lame o pizza hut job, i been there since i was 16. Ill keep looking but after some serious thinking, I really wanna go for vet tech because animals truely make me happy and smile and I know it would be a career that I would really love doing. So in a few months I will applied for prehealth sciences to help me better gain entrance into the vet tech program. So anoter 3 or 4 yrs until i get a job, o well, i guess it will be all worth it in the end.

Ok thats all bout myself. Here is little info on the ppl who will be traveling with me:)

Mom: me and my mom are the biggest fan of disney!:) she is a housekeeper at comfort inn. She loves computer and reading books. She is a huge icecream fan and so therefore we r looking forward to desert treats in disney soon:D

Dad: Although he is not as a big fan as we r, he still comes along the ride with us, he will do the big rides with me:D. He is a general labourer a company i forget the name of..He has always been there for me such as helping me with homework, and helping out with my car(which is slowly dying now:( ) He will be my drinking buddy on this trip, hehehe


Ok here are some pictures of us.
http://i8.photobucket.com/albums/a40/WDWgal87/Wedding2006/Family/027.jpg
that is what i currently look like now

http://i8.photobucket.com/albums/a40/WDWgal87/Wedding2006/Family/015.jpg
My disney travel companions wit my niece Lilianna

mickeystoontown
09-10-2009, 04:25 PM
Hey girl! I'm here! Looking forward to hearing all of your plans.

Lisa

pocahontasgal87
09-13-2009, 07:45 PM
Hey Hey! I made my first pre trip video on youtube,just showing pics of past disney trips, aand just introducing my self to all and such...
http://www.youtube.com/watch?v=OzNVmXjlOMM&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eyoutube%2Ecom%2Fuser%2FPoc ahontasgal87&feature=player_profilepage

Again in my very long journey of waiting, I will give out my ideas of what i wanna do, confirm my reservations and such, with additional stuff that happen during my 8 month wait. So again plz join me in my waiting process:)

pocahontasgal87
09-17-2009, 09:04 PM
Little Update about non-disney related: Ok I was looking at some used cars today with my dad, we found this one car, it is a 2005 Cobalt, neither of us ever drove it, so we r doing some research now and such, if anyone of u on this board ever drove one and have any good or bad experiences, please let me know. I will let u know if i decide to purchase a new "used" automobile=]

pocahontasgal87
10-04-2009, 11:34 AM
Happy October Everyone, as the days go by, the sooner disney will be here, woooopie yay!!!!!:cool1: Everything is going awesome this month,driving around my new car (2006 Cobalt) the holidays r coming(canada thanksgiving and halloween) and my adorable niece is getting batise and soo happy my sister made me her Godmother:).

So lately we been talking and have decided to officially book our resort and plane ride sometime in November, IM SUPER EXCITED!!!! WOOOOOOOOOO So im 99% sure we r gonna go with CBR,our first time there so it sould be fun!!!

Then when the 90 day mark comes around i soooo cant wait to book some restaurants:) teeheee, so then yaa have a good day y'all!!

Brave teacher
10-04-2009, 02:25 PM
I'm popping in to read here. I love the beginning stages of planning a trip. I love Disney desserts as well. Some of them are just absolutely fabulous. BTW, start getting those plans in order. Disney is supposed to be going back to the 180 day booking window come October 27th.:cool1:

What are your official dates? If it was in your video report, I'm sorry. DH is over here watching football, so I didn't want to open that up now. We'll be there in May as well. Our dates are May 22nd-28th.

I look forward to hearing about more.

pocahontasgal87
10-04-2009, 08:10 PM
I'm popping in to read here. I love the beginning stages of planning a trip. I love Disney desserts as well. Some of them are just absolutely fabulous. BTW, start getting those plans in order. Disney is supposed to be going back to the 180 day booking window come October 27th.:cool1:

What are your official dates? If it was in your video report, I'm sorry. DH is over here watching football, so I didn't want to open that up now. We'll be there in May as well. Our dates are May 22nd-28th.

I look forward to hearing about more.

Oh sweet ill have to let my mom know and will have to sit down and discuss what restaurants we wanna try, hopefully we do in time, cuz last time had to wait what my mom wanted so yaa i will try to tell her we need to book early as possible to get the ones we want.

We plan to go at the beginning of may (1 - 8) , i was just looking at urs now and im gonna sub to u:D

Brave teacher
10-04-2009, 08:46 PM
Glad to hear I can help. Thanks for the sub by the way.:thumbsup2

pocahontasgal87
10-04-2009, 09:19 PM
If anyone is interested in viewing my trip from Sept 2008, ur welcome to read it:) http://www.disboards.com/showthread.php?t=2265827 I wrote it like a month ago, try to remember what i could but still i find it well=] teeheee

pocahontasgal87
10-13-2009, 12:53 PM
Just wanted to say Happy (belated) Thanksgiving! to all ur canadian families on the disboard! the foood was soooo yummy

pocahontasgal87
10-26-2009, 11:58 PM
Hey Hey its almost time for halloween, yay!!! lol, r any of ur kids dressing up as any disney characters??? pretty soon it will be November, u know what that means, we shall start booking our RESORT!, WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, CARIBEAN BEACH RESORT, YAY!, im always excited to try a new resort, im looking soo forward to this one:D

pocahontasgal87
11-08-2009, 01:57 PM
come on deals!!! lol, we havent book anything yet, were waiting a little bit in case we get a code thing, so my mom wants to wait a little, so hopefully it comes sooooon cuz i wanna book something!! lol. lol so ya we are just looking around, and looking at prices and such and just waiting for a code=].

And now the airline we were going to take(because of the 100 deal both my parents got) went up jaboli!! grrrrr, i hope it goes down and we can find some sort of deal with northwest, ooo welly,ill just pray:)

if this trip happens(hopefully...o it will!! lol) we plan toonly do just MYWBT with only WP option, we never really took advantage of park hoppers so we wont be adding them.

anyways, hopefully sometime this month we get something book, weeeeeeeeeeee, lol, i like being silly, teehee:rotfl:

pocahontasgal87
11-29-2009, 09:16 AM
Hello Hello, I am back! it has been a very busy last few weeks, that we never did book for our trip yet:( and now my parents want to wait till after the holidays, o well. Anyways my sister and her family just book a trip in dec, and im sooo jealous!! lol, maybe i could sneak into one of their luggages,lol. they have a 10 month daughter, soo they better takes lottttts of pics:) lol. So, yea, if my dadis still up to it,we better book after the holidays and sooo then i can then be happy lol, it will still be in may, but yaaa it will happen!!! lol. Anyways hope u americans had a good thanksgiving, okie dokie later disers!!

pocahontasgal87
12-08-2009, 01:14 PM
Hey guys! guess what!! 17 days left till christmas, wooooooo, one of the best times of the yr=] its a day where i cant sleeep at all cuz im always too excited:goodvibes

anyways since we havent still book nothing yet(argg, soooon hopefully,lol) i decided to write up restaurants i would love to try for the next trip.

Heres what i thought at the top of my head:

50s Prime Time
Crystal Palace(LOVE WINNIE THE POOH)
Tusker House
Coral Reef
Akershus
Le Celier
Tepan Edo
Boma
Beaches and Creme
ESPN Club
Whispering Canyon Cafe
TRex

i know there might be more but cant think, ill need to look over all the menus and such again, and there is more i love to return to, such as san angel, sci fi, tony town sqaure, i know we probably cant do all with our budget but i shall tryt them all one day and when im an old grandmother ill tell my grandchildren i ate at all the restaurants in disney,lol.

So if u have eaten at any of the restaurants that i listed above, if u like to give me a quick review of what u thought, that be koool. okies later gators!!

pocahontasgal87
12-08-2009, 01:18 PM
oooo and why is my report under trip reports, it was under pre trip report be4??? im cunfuseee:confused3 did someone move it???

mickeystoontown
12-09-2009, 11:12 AM
Just contact one of the moderators and ask that they move it over to the pre-trip reports and they'll do it for you.:thumbsup2

pocahontasgal87
12-09-2009, 11:26 AM
:goodvibesokies,thanks for the info

pocahontasgal87
01-13-2010, 01:42 AM
Happy 2010 everybody!!, I hope that this yr will be awesome!!, lets seee, did we book anything yet....if u guess no, ding ding! lol, my mom is still waiting to see if she can find a deal and such and thinking that the airlines may go down, impretty sure we should have something book in feb(hopefully, lol) lol i say that word too many times. And now my other sister is planning to go during march break! Again me jealous again, but I think to myself, dnt worrry, we will get it book and in may, i will be on a plane for my first time and it will just be all worth it:)

Its going to be great that we'll be arriving a day earlier cuz i always drove be4, its just sweeeet, lol.

Anything new with me, well....notta not, lol, but if my plan work, i shall be returning to school in the fall, take pre health be4 I applied for the vet tech program, I always had a passion for animals, but never aplied to it but now i know that i really wanna do it:)

Well since we probably wont add the park hoppers, im pretty sure we will go to the parks when they have EMH:) and so will need to work around with the dining with which park to good, but i dnt think were doing TS every day, but we will eventally figure that out, we sure on our last trip, we book our restaurants a month or two be4 we left.

Ok well its almost 3am, i should really go to bed, okies, until next time, goood nighttt!

mickeystoontown
01-13-2010, 08:34 AM
It's good to hear from you again.

pocahontasgal87
02-22-2010, 07:34 PM
OHMYGOODNESS...after months of thinking r we ever gonna book our trip? is it gonna happen?? well guess wut????? we book our flight!!!! yahooooo:) i am extremely excited!!! our flight details:

We will be with Delta airlines, our flight will leave at 12:30pm, arriving in Orlando at 3:07pm,, then when we go home, i think our flight was around 4 and we get back around 7. omg!! lol tooo excited i can't contain myself, do ui get like this when u book a disney vacation, lol. So we plan to book soon our vacation package and we decided for sure the carribean beach resort:) i cannot wait to step foot in the place.

So ya this will be my first time flying and yaaa imm sooo excited! and i get the window seat!! lol.

So plz join in my little tale as the planning begins!! wahoooo!!!!

So yes the dates r the same as i mention be4( May1-8) so please come on in ans say howdy! lol

mickeystoontown
02-22-2010, 07:41 PM
I bet you are about to bust! I know I would be! Congrats on finally deciding on the Caribbean Beach Resort. You know how much we love it so I hope you love it too. I'd love to get some cheap airfare so we would skip that 14 to 16 hour drive.

Brave teacher
02-22-2010, 07:59 PM
So excited for you that you booked! Everything is getting so close. We've stayed at CBR before. It was 10 years ago for my honeymoon, but we loved it. I look forward to hearing more about the trip.

pocahontasgal87
02-22-2010, 08:40 PM
I bet you are about to bust! I know I would be! Congrats on finally deciding on the Caribbean Beach Resort. You know how much we love it so I hope you love it too. I'd love to get some cheap airfare so we would skip that 14 to 16 hour drive.

Thanks!!! seeing ur pics and other pics of the CBR makes me soooo excited to explore as soon as i get there, hehee, we manage to find decent prices for us and plus taking off 200 vouchers from my parents, sweet deal,so were paying arounf 500 for 3 of us:)

So excited for you that you booked! Everything is getting so close. We've stayed at CBR before. It was 10 years ago for my honeymoon, but we loved it. I look forward to hearing more about the trip.
Thank you! i know, only 2months and week left!!! just remembering back when we decided to go was months ago and now look where we are,only 2 months left, yippie!!

pocahontasgal87
02-24-2010, 10:27 AM
Ok yesterday at work, my parents were discussing and looking at hotel options,my parents made a second choice to stay at pop century. The only thing they might wanna stay there instead is little cheaper. I guess i would be fine with that, but it just seems to do more at the resort at the carribean then at the pop, and if we were gonna hang out at the resort i would love more things to do. Later tonight we shall discuss what resort we will book for sure, but hopefully Carribean, just heard soo many good things and the resort just looks sooo purdy:D, I'll even try to offer to help pay for CBR if i really wanna stay there:)

on second note, I always wanted to do a character breakfast,so not long ago, i book one at the CRYSTAL PALACE!!! wooooo hooooo!!! lol. I would say im happy b/c winnie the pooh characters r my fav.:) So we got a 9:20 ressie on May 2nd, our second day. Super stoke, ill have to buy a autograph book the first day i get there:) lol.

Alrighty, so again if we stay at pop or CBR, ill be happy with either one:D will see later tonight after work=]

[/B]

mickeystoontown
02-24-2010, 10:47 AM
Ok yesterday at work, my parents were discussing and looking at hotel options,my parents made a second choice to stay at pop century. The only thing they might wanna stay there instead is little cheaper. I guess i would be fine with that, but it just seems to do more at the resort at the carribean then at the pop, and if we were gonna hang out at the resort i would love more things to do. Later tonight we shall discuss what resort we will book for sure, but hopefully Carribean, just heard soo many good things and the resort just looks sooo purdy:D, I'll even try to offer to help pay for CBR if i really wanna stay there:)

on second note, I always wanted to do a character breakfast,so not long ago, i book one at the CRYSTAL PALACE!!! wooooo hooooo!!! lol. I would say im happy b/c winnie the pooh characters r my fav.:) So we got a 9:20 ressie on May 2nd, our second day. Super stoke, ill have to buy a autograph book the first day i get there:) lol.

Alrighty, so again if we stay at pop or CBR, ill be happy with either one:D will see later tonight after work=]

[/B]

Want me to post some of my CBR pictures so you can show them? Or, you could just go to my trip report and let them see.

pocahontasgal87
02-24-2010, 01:19 PM
Want me to post some of my CBR pictures so you can show them? Or, you could just go to my trip report and let them see.

We seen pictures on allears, me and my mom really wanna go,but my dad is just looking only for prices and since hes paying for the room, he'll want to pay for the cheaper resort

pocahontasgal87
02-24-2010, 08:29 PM
Ok Im just happy to say, YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS, lol we are officially booook for the Carribean Resort, I am super duper excited!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!! OOYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY, lol ok im done:cool1::cool1:............ok now im done! lol. So yea we discuss and we finally agree we want to stay at CBR. Im soo exicted, now i will be able just to walk to the places i seen in pictures, go swimming in their cool lookin pools, always wanna try a surrey bike:) and probably wanna rent a paddle boat. So im very looking forward to going there!, thanks mom and dad!! lol.

Oh and i manage to book another restaurant during our off day, which will be Wed, May 5, at the t rex restaurant, it was another must restaurant i wanted to go to cuz i love dinos:D lol. So this shall be interesting, interesting indeed.

So we might book one more restaurant cuz we r going on a food budget this trip, so we will see, we are still deciding. If anyone knows any cheap restaurants in any of the resorts(probably like no more then 15-25 maybe per entree.

Ok now im off to victory dance now that we finally book our resort!!

pocahontasgal87
02-26-2010, 10:08 AM
So yesterday me and my mom both receive an email of a code to receive free quick service dining plan!:) So i think we may call disney up and switch over to get the free quick service dining plan, Do you think it would be better for us then using the 500 giftcard for food because that what we were gonna use it towards to, I think the free quick service plan is better, plus two free snacks and one free refillable mug, sweeeeeet! So we may probably do that now, yipidy yay!:cool1:

mickeystoontown
02-26-2010, 10:22 AM
If I were you, I'd go to the Disney website and price out the vacation two ways. One with the gift card and one with the quick service dining plan. That way, you could see the price difference and make a decision on whether or not to modify your reservation!

pocahontasgal87
03-06-2010, 02:03 PM
If I were you, I'd go to the Disney website and price out the vacation two ways. One with the gift card and one with the quick service dining plan. That way, you could see the price difference and make a decision on whether or not to modify your reservation!

yaaa we look and figure the free quick service dining plan is our best bet:)

pocahontasgal87
03-06-2010, 02:05 PM
Happy Birthday to me!!! lol, off to red lobster tonight for some yummy food and margaritas and then gonna go see the new alice in wonderland movie in 3d, cannot wait!!!!:banana:

mickeystoontown
03-07-2010, 07:47 AM
happy belated birthday! Hope you had a great meal and had fun a the movies!

pocahontasgal87
03-15-2010, 10:25 AM
Wooot!!! im sooo excited that i made an ADR st Bomas at 6:20pm on a Thursday. I was always curious about this restaurant and wanted to give it a try. If anyone reading this have an latest updates or any pictures of this restaurant, i would appriciate it:) Im sooo happy to try something new!!:banana::banana::banana:

ONLY 46 DAYS LEFT!!!:goodvibes

pocahontasgal87
03-15-2010, 10:28 AM
ooo i felt like changing my title....lol:)

mickeystoontown
03-15-2010, 10:54 AM
Cute title change. I haven't ever eaten at Boma so I can't chime in on that subject. You should post a question over on the restaurant thread. I'm sure you'll get lots of responses over there.

pocahontasgal87
03-15-2010, 02:17 PM
Cute title change. I haven't ever eaten at Boma so I can't chime in on that subject. You should post a question over on the restaurant thread. I'm sure you'll get lots of responses over there.

thanks! and yes i made a thread over there and got a few responses:)

pocahontasgal87
03-23-2010, 03:03 PM
YAY!!! im sooo exicted to say today we received our magical express package today! wooot wooot!! Very excited to ride this bus:) and with flying for the first time im realllly darn excited! lol.

I also bought a new waterproof 10 megalpixals camera. Its a olympus x-560wp, and only paid 99.99 plus tax, so not too bad, i took some test shots and the picture quality came out great. I may post some test shots on here. So wooot got the new cam and gonna bring my flip cam so i will do my best to get lots of pics and video footage:)

MarieTheCat24
03-23-2010, 03:21 PM
I love your PTR title. Whenever I see groups posing for pictures I always have to resist the urge to jump in. It just always seems so appealing. I wish there was a magical way to see all of the pictures I somehow managed to accidentally wind up in, though. Every trip I feel like I probably end up in the background of a lot of people's pictures. :laughing:

I look forward to hearing more about your trip!

pocahontasgal87
03-23-2010, 03:37 PM
I love your PTR title. Whenever I see groups posing for pictures I always have to resist the urge to jump in. It just always seems so appealing. I wish there was a magical way to see all of the pictures I somehow managed to accidentally wind up in, though. Every trip I feel like I probably end up in the background of a lot of people's pictures. :laughing:

I look forward to hearing more about your trip!

lol....wooooo another subscriber! lol, sooo true:), i tend to use my imagination(as figment would say) and picture me in each location i see in pics, lol

mickeystoontown
03-23-2010, 03:57 PM
There's just something about getting Mickey Mail that makes me all wiggly jiggly inside.:rotfl:

Congrats on the new camera. I'd love to see some test shots.

pocahontasgal87
03-23-2010, 04:33 PM
There's just something about getting Mickey Mail that makes me all wiggly jiggly inside.:rotfl:

Congrats on the new camera. I'd love to see some test shots.

me tooo!!!:), okie dokie i did some test shots, they look pretty decent:D

http://i8.photobucket.com/albums/a40/WDWgal87/random/007.jpg
me with my mouse ears i shall bring with me:)

http://i8.photobucket.com/albums/a40/WDWgal87/random/008.jpg
backyard

http://i8.photobucket.com/albums/a40/WDWgal87/random/009.jpg
my car

http://i8.photobucket.com/albums/a40/WDWgal87/random/010.jpg
Bailey, our black lab

http://i8.photobucket.com/albums/a40/WDWgal87/random/011.jpg
myself!

http://i8.photobucket.com/albums/a40/WDWgal87/random/005.jpg
closeup of me

still need to test in water but shall soon at some point

I like playing around with my settings sooo ya i think ill have fun with this cam on the trip and to use it in the pool and water rides

mickeystoontown
03-23-2010, 04:45 PM
The camera takes great pictures! I still haven't figured out all the settings on my camera and I've had it over 6 months. It's probably help if I got out the book and actually read it.;)

pocahontasgal87
04-02-2010, 03:46 PM
29 days left! OMG, lesss then a month......it shall sooon be here....so here is wut we had plan to do during our stay:

May1:
-Wake up early(or might not sleep at all cuz ill be toooo darn excited!, lol)
-Leave our house around 9, going across the windsor-detroit border.
-Arrive at the Detroit Airport
-Grab a snack be4 we take off
-Take off at 12:30
-Arrive around 3pm
-Take ME to CBR:)
-Check in, go to our room
-Explore our hotel(our first time at CBR, soo excited!!)
-If my mom is feelin well from the flight, go to DTD and get wolfgang for dinner(or ust go to foodcourt)
-Check out a few stores(get my autograph book to start my character search!:)
-Might do Disney Quest...was always intereste wut it was like in there
-Get back to resort, get swimsuits on and go swimming
-Grab a drink from the banana cabana bar(mmm margaritas)
-go back to room, chill and sleep

May 2
-Get up early, go to the MK for our ADR at the CP at 9:15
-Then spend the majority at the MK, RIDES!!(may take a break and go back to resort to relax)
-it will be night EMH, so 1am! if we can make it! lol

May 3
-This will probably be our DHS day
-No ADR this day, using our, o did i menion our free CS dining plan:)

May 4
-This will be our Epcot Day, (we decided we want to do Epcot twice since its our fav.=])
-No ADR again, but we will for sure would like to go back to sunshine seasons since its one of our favs:)
- I might wanna try a different drink or food from each country this time if i have enough funds...lol
-Also wanna make a pearl:) and go to the UK booth and hope someone calls! lol.

May 5
-Today is our day off
-We will be swimming, might try cannoeing or surrey bikes
-Maybe......go mini golfing:)
-O wait, we have a 1pm ADR at T-Rex(one i really wanted to go to since i like dinosaurs! lol, i might wanna build a dino=])
-More shopping!!
-We will probably go over to Boardwalk, check out jellyrolls and the other bar place
-I would also like to check out other resorts but we will seee how our schedule goess

May 6
-This is our AK day
-When the park closes at 5, we will take the AKL bus and look around until our ADR(6:15 if i rmemeber) at Bomas, cannot wait to try something different:)
-Again, more swimming after!!

May 7
-Our last full day:(...going back to Epcot
-basically ride everything i lovee again and again lol

May 8
-Wake up really early cuz i think ME picks us up around 12 or 1, cuz i think our flight is around 3 or 4.
-Just enjoying my surroundings for a little bit and will be sad when we leave:(


So yaaaaaaaaaaaaaaa i cannnot waittttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ttttttttttttttttttttttttttttttttttt:cool1::cool1:: cool1::cool1: DANCE DANCE DANCE, lol

Brave teacher
04-02-2010, 08:02 PM
The plans sound great! I got a pin for the free QSDP too, but I couldn't use it since we stay on DVC points. Oh well! How exciting to be at less than a month!

pocahontasgal87
04-07-2010, 11:06 PM
The plans sound great! I got a pin for the free QSDP too, but I couldn't use it since we stay on DVC points. Oh well! How exciting to be at less than a month!

thx!!, now tis 23 days left, wooooooooooo!

pocahontasgal87
04-07-2010, 11:16 PM
hmmmmmmmmm so i believe im allow two carryon bags with my flight, sooo gotta plan wut to bring..........hmmmmmmmmmmmmm, my parents....if i mention be4, bought me a small rolling suitcase, so i thinks im just gonna put majority of my clothes in there, then w/e clothing i want, put in my parents check luggage(yes im being cheap and not having my own checkbag luggage, lol) then ill have my backpack which ill have my:mickey ears, 3 cams(waterproof, fuji, and flip), regular hat, ds, ipod touch, purple pencil case(with makeup/hair stuff), my mickey purse will be in there with my wallet, drivers license(id) and passport of course!. Cant think of anything else......ooo yea....brush and toothbrush. I know there will be last minute stuff...maybe...will see, lol, in the meantime, i think i should go to bed now, gooodnight!!!

pocahontasgal87
04-23-2010, 03:20 PM
Hey Guys!!! ONLY 8 DAYS LEFT, YAY!!!!!!!!!!!, watch this pre trip video im making, im gonna try to make an 8 day countdown vid. then film my trip as well!:D
http://www.youtube.com/watch?v=fzAvl0Y7Fiw

mickeystoontown
04-26-2010, 09:22 AM
The video was cute. You can tell you're excited about leaving. So, have you done your packing yet?

pocahontasgal87
04-29-2010, 12:00 PM
The video was cute. You can tell you're excited about leaving. So, have you done your packing yet?

extra excited today!!! only two days left!!!:cool1: i started to pack my carryon bag yesterday and gonna pack my check bag today and shall make sure that i got everything that i want to bring. I found all my disney shirts to wear every day of the week:) wooooooop!:lmao::dance3:

pocahontasgal87
04-29-2010, 12:12 PM
YAY ONLY 2 DAYS LEFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i cant believe is finally almost here, and instead of getting there in 20 hrs, we will be there in like 6 or 7 hrs(that includes leaving our house at 9 and going through security and waiting and flying) its gonna be sweet to have an extra day there:), heres another youtube video if u care to watch, hehee. I know tomorrow for sure will be a long day of waiting to gooooooooooooo lol. I just occupy my time playing my ps3 and watch disney videos:D yippppie!:dance3:

http://www.youtube.com/watch?v=cInBNLlj4po

mickeystoontown
04-29-2010, 04:02 PM
Those last couple of days are the worst! I'm not a very patient waiter (is that a word?)

Brave teacher
04-29-2010, 08:43 PM
The last couple of days are so exciting! Have a great time finishing your plans!

mickeystoontown
04-30-2010, 09:21 AM
Just in case I don't get to post later, have a super fantastic, magical vacation!

pocahontasgal87
04-30-2010, 09:54 AM
The last couple of days are so exciting! Have a great time finishing your plans!

Just in case I don't get to post later, have a super fantastic, magical vacation!

Thanks Guyss!!:goodvibes i am alll ready and set to get there!

pocahontasgal87
04-30-2010, 10:00 AM
leaving tomorrow!!! YAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lol:lmao:



got all my bags pack, just will put my makeup/toothbrush, etc be4 we leave, got all my spending money and my cameras allll sett. So now all i have to do is waitttt, i know for sure i wont sleep much tonight, lol, it will be like christmas

pocahontasgal87
05-13-2010, 08:12 AM
if anyone is reading this, aha...i started a TRIP REPORT!!, check my signature!!