PDA

View Full Version : Ugly Betty


disney100666
09-23-2007, 09:15 AM
any Ugly Betty fans out there?
if so just talk all things Betty.
who's your favorite character(s)?
and what do you think is going to happen this season?

-------------------------------------------------------


yes, I'm a big Ugly betty fan
my favorite characters are Justin, Marc, Betty, Helda and Amanda.

Damhsa04
09-23-2007, 09:20 AM
I love Ugly Betty. I missed the first part of the season last year so I rented all the dvds. It's such a good show.

I love justin, marc, and amanda. They're just too funny.

I'm not sure what's gonna happen this season but I hope it's as good as last year.

disney100666
09-23-2007, 09:23 AM
I love Ugly Betty. I missed the first part of the season last year so I rented all the dvds. It's such a good show.

I love justin, marc, and amanda. They're just too funny.

I'm not sure what's gonna happen this season but I hope it's as good as last year.

I did too, but I watched all the re runs, and my dad is gonna get me season one.

Jasmine45
09-23-2007, 09:35 AM
any Ugly Betty fans out there? yes!!!!
who's your favorite character(s)? OMG! I can't think of the guys name! The gay one. He's so Funny. xD
and what do you think is going to happen this season? I donno

disney100666
09-23-2007, 10:03 AM
any Ugly Betty fans out there? yes!!!!
who's your favorite character(s)? OMG! I can't think of the guys name! The gay one. He's so Funny. xD
and what do you think is going to happen this season? I donno

marc! he's soo funny!

valeriesunshine
09-23-2007, 01:15 PM
Yeess! Ugly Betty is soo awesome! I love Justin, Mark, and Henry :D

FairlyOddGrlz
09-23-2007, 01:46 PM
Is it just me, Or does Liza Zemo from Ned's Declassified School Survival Guide look JUST LIKE Betty? :confused3 :confused3 :confused:

FairlyOddGrlz
09-23-2007, 01:48 PM
Is it just me, Or does Liza Zemo from Ned's Declassified School Survival Guide look JUST LIKE Betty? :confused3 :confused3 :confused:

Before she changed in 8th grade?..

GirlWithSpunk
09-23-2007, 01:53 PM
I dont like Ugly Betty the way they did it...
I like the original Ugly Betty which is in spanish...

disney100666
09-23-2007, 02:59 PM
Is it just me, Or does Liza Zemo from Ned's Declassified School Survival Guide look JUST LIKE Betty? :confused3 :confused3 :confused:

ya, she did, but I think both shows were going for like the Geeky gurl.

Starstruckdancer
09-23-2007, 04:40 PM
I love ugly betty. I watched a few episodes when it origanlly (sp) aired but didn't really like it then yesterday I watched the marathon (I was sick and had nothing to do lol) and Loved it!

I like Betty Marc, Justin, Daniel, Alexis, and Henry

Tora Millypoops
09-26-2007, 02:08 PM
I love watching Ugly Betty. My favourite charaters are Marc, Amanda and Daniel.

HPGIRL
09-26-2007, 06:38 PM
I'm a fan and I love them all except willamiena but I love to hate her.

stitch'sbff
09-26-2007, 07:29 PM
I'm a fan and I love them all except willamiena but I love to hate her.
ditto. in the comercail for the season premere there was a season where she kissed Marc. Can't wait. barely 23 hours to go!:happytv:

_Twinks&Spinks_
09-26-2007, 08:30 PM
Wasn't Marc gay?!?

Well anyways I love Ugly Betty, she makes other nerds feel better about themselves. Like me lol..

disney100666
09-27-2007, 04:35 PM
Wasn't Marc gay?!?

Well anyways I love Ugly Betty, she makes other nerds feel better about themselves. Like me lol..

yes he is, but you'll just have to watch to see why and what happens!

disney100666
09-28-2007, 02:00 PM
Ugly Betty season premire was on last night, it confused me, did Santos die or not?

tigger/winnie/tink
09-28-2007, 02:02 PM
i can't say i'm watching as we speak dvr rules

disney100666
09-28-2007, 02:04 PM
i can't say i'm watching as we speak dvr rules

ok, watch you'll love it!

tigger/winnie/tink
09-28-2007, 02:08 PM
its almost over i should be fast forwarding through commercials but whatever

Damhsa04
09-28-2007, 02:09 PM
Ugly Betty season premire was on last night, it confused me, did Santos die or not?


He's dead. Hilda was just grieving and so she pictured him there.

tigger/winnie/tink
09-28-2007, 02:15 PM
yeah he died it just ended so sad

disney100666
09-28-2007, 02:32 PM
ooh, thanks guys! that's too bad.

tigger/winnie/tink
09-28-2007, 08:10 PM
uh huh'

i can't believe alex/alexis doesn't know about his/her gender change

bouncytigger22
09-28-2007, 08:40 PM
any Ugly Betty fans out there?
if so just talk all things Betty.
who's your favorite character(s)?
and what do you think is going to happen this season?

-------------------------------------------------------


yes, I'm a big Ugly betty fan
my favorite characters are Justin, Marc, Betty, Helda and Amanda.

i've watched a couple of episodes. and i do like it.

disney100666
09-29-2007, 08:58 AM
uh huh'

i can't believe alex/alexis doesn't know about his/her gender change

I know! I can't wait till next Thursday. and Henry's back!! yay! But I think that Daniel likes Betty.

tigger/winnie/tink
09-29-2007, 09:28 AM
yeah but i don't think they'll get together

HPGIRL
09-29-2007, 10:27 AM
I know! I can't wait till next Thursday. and Henry's back!! yay! But I think that Daniel likes Betty.

I don't think daniel's ready to even admit that he might like her more than just a friend.And I thought that Hennery's a nerd for leaving Betty just like that,He CRUSHED her delicate Betty heart!And the Ending of last nights show was soo sad!Arg!I actuly thought that Helda and Santos (that is his name I just always forget names over the summer!) where back!And this is off topic but Did anyone watch Greys Antomy Thursday?

_Twinks&Spinks_
09-29-2007, 11:53 PM
I love Betty!!

I was reading some reviews of the new 'sode and some ppl said that there's too many plots going on.

I think this may be true since we have to keep up with Hilda, Betty, Alex/Alexis, Henry, Daniel, Betty's Dad, Willemina, and maybe Hilda's son?

Please correct me if I'm wrong or if I missed someone...

topaz_onyx
09-30-2007, 06:30 AM
i love ugly betty, especially amanda

disney100666
09-30-2007, 08:31 AM
yeah but i don't think they'll get together

you never know! maybe something in a future episode!

stitch'sbff
09-30-2007, 08:40 AM
I know! I can't wait till next Thursday. and Henry's back!! yay! But I think that Daniel likes Betty.
I've thought that for a while but everyone tells me I'm crazy to think that. I really didn't see the season final last year is that when Hedil boyfriend died? And i that when the car accident happened? :happytv: I can't wait till next Thrusday.

disney100666
09-30-2007, 08:44 AM
I've thought that for a while but everyone tells me I'm crazy to think that. I really didn't see the season final last year is that when Hedil boyfriend died? And i that when the car accident happened? :happytv: I can't wait till next Thrusday.

umm, let me think, Henry's girlfriend got pregnant but it might not be Henry's and he went to Arizona with her. and Daniel was on Drugs and Alexis was taking him to rehab I think and someone cut the brakes on Bradford's car so they crashed. and Justin was in a play and Helda and Santos were supposed to be in the audiance but Santos was late getting a present for Justin at a store and there was a robbery, and the guy shot Santos. and he died....

_Twinks&Spinks_
09-30-2007, 03:31 PM
omg

i never really finished watching the first season..

Water Spirit
10-01-2007, 08:18 PM
I like Ugly Betty and watch it anytime I can. I like Marc.

tigger/winnie/tink
11-09-2007, 01:48 PM
i searched this thread so i could post because honestly we don't need two ugly betty threads but omg lass nights episode was intense i cried at the end i know Bradford if an *** but it was so sad i saw it coming though

disney100666
11-09-2007, 02:54 PM
i searched this thread so i could post because honestly we don't need two ugly betty threads but omg lass nights episode was intense i cried at the end i know Bradford if an *** but it was so sad i saw it coming though

I know! but I'm glad he's gonna live! god, willimina (sp?) is such a **female dog** I can't believe her.

disney100666
11-16-2007, 03:10 PM
OMG, did anyone watch last night? I don't want to give anything away but I'm so sad. =[ can't wait till thursday!