PDA

View Full Version : My New Tag


AlexWyattMommy
07-04-2007, 06:54 PM
Check out my new tag.

Can you tell me the questions?

PrincessNancy96
07-04-2007, 06:57 PM
LOL!
Can't tell you anything..
I guess the tag fairy is having a field day reading our posts!!! :)

StitchIsOurHero
07-04-2007, 07:07 PM
Lovin' it! Here's a guess at the question:

"Where's the ____?" and "What you talkin' about, _____?"

I'm sure that's not right, but that's just what came to mind!! :rotfl2:

AlexWyattMommy
07-04-2007, 07:13 PM
YEAH!! SIOH, you got it!

I was over on the budget board reading a really long thread called "Bring back the good o'days, what I miss most about my childhood". Some challenged us to those questions and I answered, well you see how I answered. :rotfl:


THANK YOU TAG FAIRY!!!

It's pretty funny tag.

StitchIsOurHero
07-04-2007, 07:16 PM
YEAH!! SIOH, you got it!

I was over on the budget board reading a really long thread called "Bring back the good o'days, what I miss most about my childhood". Some challenged us to those questions and I answered, well you see how I answered. :rotfl:


THANK YOU TAG FAIRY!!!

It's pretty funny tag.

Yay! I got something right!! That is a rockin' tag! ;)

New England Eeyore
07-04-2007, 07:28 PM
Too funny!

momx3boys
07-04-2007, 09:02 PM
Love it. :)

Mickster
07-04-2007, 10:27 PM
Way cool! :)

party of 3
07-05-2007, 05:11 AM
way too funny! love it!

Queenie
07-05-2007, 05:59 AM
That's one of the best I've seen!

MissBubbles
07-05-2007, 08:22 AM
Gotta love that Tag Fairy! Congrats!! :woohoo:

Mickster
07-05-2007, 08:25 AM
The tag fairy sure has been busy! pixiedust:

aprilvaca04
07-05-2007, 01:22 PM
The tag fairy sure has been busy! pixiedust:

I was thinking the same thing...I just noticed I got tagged twice...just when I thought it was never going to happen I got it twice! Guess I should pay more attention!:lmao:

AlexWyattMommy
07-05-2007, 02:40 PM
I think the tag fairy really liked that thread. Since that is where all our new tags are from.

I'd have to agree with your tag, Baby Alive is pretty scary.

Mickster
07-05-2007, 05:06 PM
Sweet!

Macca1111
07-08-2007, 10:20 PM
I'd have to agree with your tag, Baby Alive is pretty scary.

Oh man, that was my thought. What creepy toy! :scared:

maria34a
07-09-2007, 08:23 AM
Congrats! I guess Tag Fairy was busy!!! I missed it all, was at the beach all day Sat and Sun! Sun fried my brain!!!! :rotfl2:

party of 3
07-09-2007, 05:19 PM
Congrats! I guess Tag Fairy was busy!!! I missed it all, was at the beach all day Sat and Sun! Sun fried my brain!!!! :rotfl2:

maria, what beach did you go to? i saw the news last night and they said the beach's were so crowded that they closed a few. were they crazy? it was a nice weekend for it! my favorite one is salty brien's beach. (a/k/a galliee beach)